Επικό τρολάρισμα για τη γκάφα Μανδραβέλη: Μπούμερανγκ τα καρφιά σε site ότι πουλάει σημαίες της χ*ύντας
Ο Πάσχος Μανδραβέλης φαίνεται να αγνοεί ότι οι διαφημίσεις της Google που εμφανίζονται στον χρήστη, ανάλογα με το ιστορικό των αναζητήσεών του
-
20.07.2021 Newsroom
«Μπούμερανγκ» γύρισε στον αρθρογράφο της «Καθημερινής» Πάσχο Μανδραβέλη, μία γκάφα του στα social media, με τα οποία δεν φαίνεται ιδιαίτερα εξοικειωμένος.
Με ανάρτησή του κατηγόρησε την Αυγή ότι προωθεί και πουλάει σημαίες της δικτατορίας με το πουλί της χούντας, ζητώντας μάλιστα εμμέσως και την απόλυση κάποιου συντάκτη του Μέσου. Ωστόσο, όποιος έχει στοιχειώδεις γνώσεις από διαφημίσεις, γνωρίζει ότι αυτό που είδε και κοινοποίησε ο αρθρογράφος δεν αποτελούσε μέρος του site της Αυγής, αλλά διαφημίσεις της Google που εμφανίζονται στον χρήστη, ανάλογα με το ιστορικό των αναζητήσεών του και σε αυτό δεν έχει λόγο καμία ιστοσελίδα.
Ο Πάσχος Μανδραβέλης σε ανάρτησή του στο twitter κοινοποίησε την φωτογραφία από τη διαφήμιση της Google για την αγορά σημαίας της 21ης Απριλίου, αναφέροντας: «Και “Κάποιον πρέπει να τον πετάξουν από το παράθυρο” της @AvgiOnline».
Το Μέσο απάντησε στον στην ανάρτηση του Πάσχου Μανδραβέλη το εξής: «Ο κ. Μανδραβέλης άμαθος καθώς είναι με το διαδίκτυο, νόμισε ότι έπιασε λαβράκι και έσπευσε να κατακεραυνώσει το avgi.gr στους ακολούθους του. Μάλιστα η ανάρτησή του είχε ευθεία αναφορά στο άρθρο του Πέτρου Κατσάκου για την αθλιότητα της εφημερίδα ΤΑ ΝΕΑ για τη δολοφονία της Γαρυφαλλιάς, αθλιότητα για την οποία υποχρεώθηκε να ζητήσει συγγνώμη. Μόνο που ο δημοσιογράφος της Καθημερινής καλό είναι να κάνει εντατικά μαθήματα για να πληροφορηθεί ότι οι διαφημίσεις αυτές εμφανίζονται αυτόματα από τα google ads και είναι προσωποποιημένες ανάλογα με τα ενδιαφέροντα του κάθε χρήστη που μπαίνει στο site της “Αυγής” όπως και σε όλα τα site. Εν ολίγοις, πιαστήκατε με τη γίδα στην πλάτη και αυτογελοιοποιηθήκατε».
Ωστόσο, η τοποθέτησή του δεν έμεινε ασχολίαστη ούτε από τους χρήστες του Twitter, οι οποίοι έκαναν επικό γλέντι με την αποκαλυπτική γκάφα του Π. Μανδραβέλη.
Ορισμένες εξ αυτών:
Ο Πάσχος δείχνει με καμάρι τα χουντο google ads που βγαίνουν με βάση το ατομικό δικό του ιστορικό αναζητήσεων και κατά τα άλλα μερικοί ακόμα αναρρωτιούνται γιατί ξεπλένει τους χουντοακροδεξιούς ψεκασμένους θρησκόληπτους αρνητές κατηγορώντας την αριστερά για υγειονομικό σαμποτάζ. https://t.co/fN11n6B9T0
— P.G. Papanikolaou (@PGPapanikolaou) July 20, 2021
Πάσχο μου, μάλλον εσύ αναζητάς τέτοια προϊόντα και γι αυτό στα προτεινει η Google. Elementary!
— AnemosNaftilos (@AnemosNaftilos) July 20, 2021
Η κυκλωμένη διαφήμιση είναι Google Ad, και αυτές δεν τις διαχειρίζεται το εκάστοτε site. Δίνει τον χώρο στη Google κι αυτή εμφανίζει εκεί προσωποποιημένες διαφημίσεις σε κάθε επισκέπτη της σελίδας, ανάλογα με τις δικές του αναζητήσεις και προτιμήσεις. Oops. https://t.co/tUSzCUEeD1
— Γιώργος Ντόπουλος (@yX__) July 20, 2021
Επειδή θα το σβήσεις, το αφήνω εδώ να βλέπουμε τι ψάχνεις στις άλλες καρτέλες, εσύ ή αυτός που στο έστειλε και τον θεωρείς καλή πηγή https://t.co/xBaCq9yXqa pic.twitter.com/2ZjtZve7n2
— ????⚪ (@a13x____) July 20, 2021
Συνάδελφε απ ο,τι φαίνεται η διαφήμιση είναι Google Ads. Δηλαδή είναι διαφημίσεις που εμφανίζονται στον χρήστη ανάλογα με τα ενδιαφέροντα και τις αναζητήσεις του
— Kostas.Vaxevanis (@KostasVaxevanis) July 20, 2021