
Πρωτότυπα ερασιτεχνικά σκιτσάκια, που έδειχναν ότι οι τάξεις με 25 μαθητές είναι πιο ασφαλείς από τάξεις με 15 και άλλες αντίστοιχες ευφάνταστες τοποθετήσεις ήταν το αντεπιχείρημα στην αύξηση των τάξεων και την πρόσληψη δασκάλων για το ασφαλές άνοιγμα των σχολείων ήδη από τον Σεπτέμβρη.
Βέβαια, οι κυβερνώντες με ψευδοεπιστημονικές τοποθετήσεις, υπερμεγέθεις μάσκες και δικαιολογίες για κοθόρνους, επέμεναν ότι το υπουργείο είναι έτοιμο για τη νέα σχολική χρονιά. Βέβαια, όταν οι αστειότητες προσέκρουσαν στην πραγματικότητα, τα παιδιά έζησαν την μαγεία της τηλεκπαίδευσης, στην οποία έπεσε “μαύρο” -σαν αυτό της ΕΡΤ- πριν καν ξεκινήσει.
Κάπως έτσι λοιπόν, φτάσαμε στον Φλεβάρη με το έξυπνο ακορντεόν να επεκτείνεται και στην παιδεία. Αφού λοιπόν, η πολιτεία δεν έπραξε τα δέοντα «Τα σχολεία λειτουργούν ως πολλαπλασιαστής της διασποράς», όπως δήλωσε στο Mega ο καθηγητής περιβαλλοντικής Μηχανικής, Δημοσθένης Σαρηγιάννης.
Ο ίδιος σημειώνει ότι «Είμαστε σε φάση αυξητική, αλλά όχι μεγάλη. Αν συγκρατήσουμε τη διασπορά χωρίς να κλείσουμε τα σχολεία, θα είναι το ευκταίο. Αν όχι, προφανώς επόμενο βήμα θα είναι το κλείσιμο των σχολείων». Δήλωσε μεταξύ άλλων, ότι ουσιαστικά στα σχολεία μεταφέρεται ο ιός αφού πρώτα έχει επεκταθεί στις ενδοοικογενειακές εστίες, δημιουργώντας ένα σύστημα ανατροφοδότησης και πολλαπλασιασμού.
Ίσως λοιπόν, έστω και τώρα, το Υπουργείο παιδείας πρέπει να εξετάσει τις λύσεις που υιοθέτησαν άλλες χώρες και να μειώσει τον αριθμό μαθητών ανά τάξη. Ήδη έει μπει λουκέτο σε 330 σχολεία, με τις δυο πιο μεγάλες πόλεις να βρίσκονται στο κόκκινο.