Τα σχολικά κτίρια αποσυντίθενται: «Βροχή» από σοβάδες και κυβερνητική αδιαφορία
«Μας έχει σώσει η ετοιμότητα των εκπαιδευτικών. Ως τότε η ζωή μαθητών και εκπαιδευτικών θα εναπόκεινται στην τύχη. Χρειάζονται μέτρα εδώ και τώρα», τόνισε η εκπαιδευτικός κ. Δριμάλα
-
11.11.2021 Newsroom
Όσο η Υπουργός Παιδείας, Νίκη Κεραμέως, ασχολείται με την αξιολόγηση μόνο των εκπαιδευτικών, οροφές σχολικών κτιρίων γκρεμίζονται σαν τραπουλόχαρτα, η μία μετά την άλλη.
Στο φως της δημοσιότητας ήρθαν δύο νέα περιστατικά πτώσης σοβάδων σε σχολεία στην Καισαριανή, μετά από καταγγελία εκπαιδευτικού, η οποία έκανε λόγο για γερασμένα και κακοσυντηρημένα σχολικά κτήρια 30 – 50 ετών, τουλάχιστον. Ένα από τα περιστατικά μάλιστα, σημειώθηκε στο 7ο Δημοτικό Σχολείο Καισαριανής, και μόλις πέντε λεπτά πριν το διάλειμμα, όταν έπεσαν σοβάδες στις σκάλες προς τον πρώτο όροφο. Το δεύτερο περιστατικό αφορά σε πτώση σοβάδων στο 2o Δημοτικό Σχολείο Καισαριανής στις τουαλέτες των μαθητών.
Η κυβερνητική εγκατάλειψη των σχολικών μονάδων και εγκαταστάσεων είναι πλέον οφθαλμοφανής και ίσως ήρθε η ώρα για τη σωστή αξιολόγηση, αυτή της κ. Κεραμέως.
«Πέντε λεπτά πριν το διάλειμμα έπεσαν σοβάδες από το ταβάνι προς τον πρώτο όροφο στη σκάλα. Αν αυτό γινόταν την ώρα που έβγαιναν τα παιδιά θα μπορούσαμε κάλλιστα να έχουμε τραυματισμό. Στο 2o Δημοτικό Σχολείο Καισαριανής είχαμε πτώση των σοβάδων στις τουαλέτες των μαθητών» ανέφερε η εκπαιδευτικός και πρόεδρος του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Βύρωνα Καισαριανής Παγκρατίου, Θεοδώρα Δριμάλα, μιλώντας στην ΕΡΤ.
Είχε προηγηθεί η πτώση της ψευδοροφής στο 4ο Δημοτικό Σχολείο Πυλαίας και ανάλογο πρόβλημα στο γραφείο του Συλλόγου Διδασκόντων του 7ου Δημοτικού Σχολείου Νέας Ιωνίας.
«Μας έχει σώσει η ετοιμότητα των εκπαιδευτικών»
«Υπάρχει τεράστιο πρόβλημα με τα σχολικά κτήρια. Είναι γερασμένα και κακοσυντηρημένα 30 – 50 ετών. Θα έχουμε και στο μέλλον παρόμοια προβλήματα. Μας έχει σώσει η ετοιμότητα των εκπαιδευτικών. Ως τότε η ζωή μαθητών και εκπαιδευτικών θα εναπόκεινται στην τύχη. Χρειάζονται μέτρα εδώ και τώρα» τόνισε η κ. Δριμάλα.
Η ίδια ανέφερε ότι: «σχεδόν κανένα σχολικό κτήριο δεν έχει πιστοποιητικό καταλληλότητας δηλαδή να έχει συντηρηθεί σε βάθος. Η ειδική υπηρεσία καταργήθηκε και περιμένουμε από την ελάχιστη χρηματοδότηση μέσω δήμων να στείλουν τεχνική υπηρεσία. Ακόμη και με το νέο πρόγραμμα δίχρονης Προσχολικής Αγωγής δεν είδαμε νέα κτίρια αλλά φθηνά προκατασκευασμένα».