Βίβιαν Στεργίου στη ROSA: « Οι αόρατες γυναίκες αξίζουν μία υπόσχεση ότι θ’ αλλάξουν τα πράγματα»
Μιλήσαμε στο rosa.gr με την συγγραφέα Βίβιαν Στεργίου με αφορμή το πολύ ενδιαφέρον βιβλίο της «Δέρμα», που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Πόλις.
Μιλήσαμε στο rosa.gr με την συγγραφέα Βίβιαν Στεργίου με αφορμή το πολύ ενδιαφέρον βιβλίο της «Δέρμα», που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Πόλις.
H Ισπανίδα σκηνοθέτρια Ισιάρ Μπολαϊν επιστρέφει με την αληθινή ιστορία μιας γυναίκας που συναντά στη φυλακή τον δολοφόνο του συζύγου της, μέλος της βασκικής αυτονομιστικής οργάνωσης ΕΤΑ.
«Ο κόσμος μόνο όταν τον μοιράζεσαι αλλάζει!» είναι το κεντρικό μήνυμα του φετινού Φεστιβάλ που διοργανώνεται σε λίγες μέρες στην Πανεπιστημιούπολη, στα Ιλίσια.
Ο Καμπανέλλης ανήκε σε μια γενιά ανήσυχων διανοούμενων, η οποία οραματιζόταν την αναγέννηση του θεάτρου και του κινηματογράφου μέσα από καινοτόμες επιλογές.
Ο «Ξεσπιτόγατος» είναι ένα γκρουπ στο Facebook που φτιάχτηκε για να φιλοξενήσει ιστορίες «για την τρέλα και την παράνοια που επικρατεί γύρω από την αναζήτηση στέγης».
«Δεν είχα ιδέα πόσα θα μάθαινα για τη στάση μου απέναντι στο σώμα μου, πόσο θα γελούσα με την ανοησία μας γι’ αυτά που θεωρούμε σεξουαλική ευχαρίστηση και πόσο θα έκλαιγα για αυτό που χάνεται στη ζωή όταν καταστέλλεται, αγνοείται και τελικά τιμωρείται», τόνισε η Βρετανίδα ηθοποιός.
«Ο στόχος μας δεν είναι άλλος από το να δημιουργήσουμε ένα οπτικοακουστικό έργο που να διαθέτει αρχή, μέση και τέλος, να έχει αντίκτυπο και να επιτυγχάνει συνθέσεις και εξάρσεις, γεννώντας αισθήματα και μένοντας μακριά από λαϊκισμούς», τόνισε ο δημιουργός ντοκιμαντέρ, δημοσιογράφος και σκηνοθέτης Γιώργος Αυγερόπουλος στο πλαίσιο του Evia Film Project.
Η ταινία αφηγείται την ιστορία μιας ομάδας Βολιβιανών ανθρακωρύχων που προσπαθούν να επιβιώσουν αφού έχασαν τη δουλειά τους στη Λα Παζ.
Μια ρετροσπεκτίβα της Cinematek για το έργο του σκηνοθέτη, Νίκου Νικολαΐδη, 15 χρόνια μετά το θάνατό του το 2007.
Οι φετινές ταινίες που βραβεύτηκαν ξεχώρισαν για την ισχυρή οπτικοποίηση δυστοπικών κόσμων, την ανατρεπτική πρόζα, τη ζωντανή, ανήσυχη και γενναία σκιαγράφηση της νέας γενιάς.
Το κεντρικό εκθεσιακό πρόγραμμα του Φεστιβάλ διασταυρώνει φωτογραφικά έργα, οπτικοακουστικό υλικό, εγκαταστάσεις και καλλιτεχνικές εκδόσεις, ενισχύοντας τον καλλιτεχνικό, κοινωνικό και πολιτικό διάλογο.
Δεν ξέρω αν το Anime είναι ο καλύτερος δίσκος του Φοίβου γιατί πάνε πολλά χρόνια που δεν μπορώ καν να δω τον Φοίβο εξωτερικά, να αποστασιοποιηθώ και να γράψω για το έργο του.
«Κανέναν δεν απέκλεισες ποτέ σου, όλοι ήταν καλεσμένοι στις γιορτές σου», γράφουν χαρακτηριστικά για τον Γιάννη Νόνη.
Η είδηση αυτή όμως ενδέχεται να μην αφορά μόνο το φιλοθέαμον κοινό, αλλά και…το Υπουργείου Πολιτισμού και την ΕΛΑΣ.
Η «Χαμένη Κόρη», βασισμένη σε ένα από τα πιο δημοφιλή μυθιστορήματα της Ιταλίδας Έλενα Φεράντε, αποτελεί το αξιοθαύμαστο σκηνοθετικό ντεμπούτο για την Αμερικανίδα ηθοποιό.
Οι ιδέες του Νικόλα είναι πολύπτυχες αλλά πάντα εστιασμένες. Ξέρει τι θέλει να σώσει, με τις ιδέες του. Θέλει να σώσει τη διάθεση και τη διήθηση της αγάπης που τσαλακώνει αλλά και ατσαλώνει.