Κεραμέως: Παίρνει πίσω τη ρύθμιση για την κατανομή των μαθητών
Μετά τη σφοδρή κριτική και τις αντιδράσεις που προκάλεσε η προτεινόμενη ρύθμιση που χαρακτηρίστηκε ως «παιδαγωγικός ρατσισμός»
-
12.07.2021 Newsroom
Άρον – άρον παίρνει πίσω το υπουργείο Παιδείας τον διαχωρισμό των μαθητών με μαθησιακές ανάγκες, έπειτα από τις αντιδράσεις που ξέσπασαν.
‘Ετσι, η κατανομή των μαθητών θα συνεχίσει να γίνεται αλφαβητικά και όχι με κριτήριο τις μαθησιακές ανάγκες, που όριζε το νέο νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας.
Μετά τις έντονες αντιδράσεις που προκάλεσε η προτεινόμενη ρύθμιση σχετικά με την κατανομή των μαθητών στις τάξεις με μαθησιακά κριτήρια, η οποία χαρακτηρίστηκε ως «παιδαγωγικός ρατσισμός» , το υπουργείο Παιδείας την απέσυρε.
Συγκεκριμένα το άρθρο 85 του πολυνομοσχεδίου το οποίο βρίσκεται σε δημόσια διαβούλευση, όριζε τα εξής:
«Τα κριτήρια κατανομής των μαθητών/τριών περιλαμβάνουν ενδεικτικώς:
(α) την ποσοτική αναλογία μαθητών/τριών
(β) τις ειδικότερες μαθησιακές ανάγκες των μαθητών/τριών και
(γ) τη διαμόρφωση ομάδων με στόχο τη διευκόλυνση της κοινωνικής ένταξης και μαθησιακής προόδου των μαθητών/τριών».
Σύμφωνα με την αιτιολογική έκθεση του πολυνομοσχεδίου σκοπός της συγκεκριμένης διάταξης ήταν:
«Η ορθή κατανομή των μαθητών σε τμήματα με τη δυνατότητα του Συλλόγου Διδασκόντων να καθορίζει γενικά ή ειδικά κριτήρια, βάσει των οποίων στη συνέχεια θα αποφασίζει την κατανομή των μαθητών μιας τάξης σε τμήματα με σκοπό την δημιουργία ισόρροπων, ομοιογενών και ισοδυνάμων τμημάτων».
Η συγκεκριμένη ρύθμιση αποσύρθηκε από το νομοσχέδιο, όπως ανακοίνωσε σήμερα το υπουργείο Παιδείας και η κατανομή θα συνεχίζεται αλφαβητικά, όπως συμβαίνει και τώρα.