Τώρα τους αρέσουν οι καταλήψεις;
Πέρυσι, ήταν πολέμιοι των καταληψιών, φέτος όμως;
-
30.09.2021 Newsroom
Ο ίδιος βουλευτής που λίγες ημέρες πριν δημοσίευσε λίστα με ονόματα νηπίων (!) πέρυσι περίπου τέτοιες ημέρες σε ανάρτησή του έκανε λόγο για φίδια που ανεχόμαστε στον κόρφο των σχολείων μας, αναφερόμενος προφανώς σε μαθητές που συμμετείχαν σε καταλήψεις ζητώντας ασφαλές άνοιγμα σχολείων και μέτρα ασφαλείας κατά του φονικού ιού, με το Υπουργείο να κωφεύει προκλητικά.
Πέρυσι μάλιστα, δημοσίευσε μαινόμενος σκίτσο-προσβολή προς τους μαθητές, που διεκδικούσαν το αυτονόητο. Τώρα όμως τηρεί σιγή ιχθύος.
Από τους καταληψίες της γενιάς μου οδηγηθήκαμε σε νέο εθνικό διχασμό, εκατό δισεκατομμύρια επιπλέον χρέος, εθνική ήττα στο μακεδονικό, καταναγκαστικό εποικισμό, ασυδοσία των μπάχαλων.
Λυπάμαι, αλλά φαίνεται πως δεν έχουμε καταλάβει τί φίδι ανεχόμαστε στον κόρφο των σχολείων μας. pic.twitter.com/Qr6uz63aVp
— constantinosbogdanos (@bogdanosk) September 27, 2020
Όποιος όμως αναζητήσει μία αντίστοιχη τοποθέτηση για την απαράδεκτη επίθεση φασιστών στα ΕΠΑΛ Σταυρούπολης που λίγες ημέρες πριν τελούσε υπό κατάληψη, δεν θα βρει παρά μία απάντηση του Κ. Μπογδάνου σε χρήστη του twitter, στον οποίο δεσμεύτηκε να προχωρήσει σε αναφορά στη Βουλή σε βάρος ανθρώπου που διαμαρτυρόταν κατά της φασιστικής βίας στο ΕΠΑΛ Σταυρούπολης, κάνοντας μάλιστα λόγο για «επιλεκτικές ευαισθησίες» από τη δικαιοσύνη σε βάρος των ακροδεξιών!
Ο χρήστης είχε ρωτήσει τον βουλευτή της ΝΔ, αν η κυβέρνηση θα αφήσει «τους συμμορίτες ατιμώρητους», εννοώντας τους όσους συγκεντρώθηκαν έξω από τα ΕΠΑΛ Σταυρούπολης για να διαμαρτυρηθούν για τους φασίστες.
Κοινοβουλευτική αναφορά αύριο. Από εκεί και ύστερα το θέμα είναι στη Δικαιοσύνη – που δυστυχώς φαίνεται πως εκδηλώνει επιλεκτικές ευαισθησίες.
— constantinosbogdanos (@bogdanosk) September 29, 2021
Ο Κ. Μπογδάνος ωστόσο δεν είναι ο μόνος που διατηρεί στάση ανοχής απέναντι σε όσα συμβαίνουν τις τελευταίες ώρες. Η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας και στελέχη του κυβερνώντος κόμματος επιμένουν προκλητικά να επικαλούνται την προπαγανδιστική θεωρία των δύο άκρων ώστε να μην δυσαρεστήσουν το ακροατήριό τους.