
Με επικοινωνιακού τύπου «εμφάνιση» της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Ανάπτυξης έκανε πρεμιέρα το νέο μέτρο της κυβέρνησης, με τον κ. Άδωνι Γεωργιάδη να «οργώνει» όλα τα κανάλια.
Την ίδια ώρα, καταναλωτές και ενώσεις καταναλωτών κρατούν μικρό καλάθι για την αποτελεσματικότητα του μέτρου. Σοβαρά επίσης ερωτήματα διατυπώνει και το Ινστιτούτο Καταναλωτών (ΙΝΚΑ), εκφράζοντας αμφιβολίες για το κατά πόσο τα κλιμάκια της Διυπηρεσιακής Μονάδας Ελέγχου της Αγοράς (ΔΙΜΕΑ) του αρμόδιου υπουργείου θα καταφέρουν να ελέγξουν όλα τα σουπερμάρκετ της χώρας.
Μέχρι τώρα, τόσο ο αρμόδιος υπουργός, όσο και στελέχη της κυβέρνησης αποφεύγουν να δώσουν λύση στο μείζον ζήτημα της αισχροκέρδειας, ενώ ακόμα και για τις κατηγορίες προϊόντων που εντάσσονται στο μέτρο, δεν υπάρχει σαφής απάντηση για επιβολή προστίμων σε όσους δεν συμμορφωθούν με τη διάταξη περί αθέμιτης κερδοφορίας.