Αποσύρθηκε το σποτ της ΓΓΠΠ μετά τις αντιδράσεις για σεξισμό
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Αποσύρθηκε το σποτ της ΓΓΠΠ μετά τις αντιδράσεις για σεξισμό

SHARE THIS

Έπειτα από τις έντονες και αιτιολογημένες αντιδράσεις περί σεξισμού, αποσύρθηκε η νέα καμπάνια της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας για το συνωστισμό στις πλατείες, στο οποίο πρωταγωνιστούσε ο Χρήστος Λούλης.

Το εν λόγω βίντεο επρόκειτο για μία σύγχρονη ανασκευή του προπατορικού αμαρτήματος με την Εύα να παρασύρει αυτή τη φορά τον Αδάμ στην… πλατεία! Έτσι, αντί να προωθείται η προστασία από τον φονικό ιό, το σποτάκι είχε ως αποτέλεσμα (δεν είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε για την πρόθεση) να προωθεί την προστασία από τις… ελαφρόμυαλες και απερίσκεπτες γυναίκες που σήμερα με την έλλειψη υπευθυνότητάς τους, παρασύρουν τους άνδρες στην υγειονομική «ακολασία»!

Αναπαράγοντας έμφυλα στερεότυπα, η καμπάνια της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας, επέλεξε να προωθήσει το αφήγημα του υπεύθυνου και σώφρονα άνδρα που επαναφέρει στην τάξη συνετίζει την σύντροφό του που φυσικά είναι μία απερίσκεπτη και αφελής «γυναικούλα» η οποία επιστρατεύει την πιο ναζιάρικη φωνή της για να προσφέρει ένα νέο «μήλο» (αυτό της πλατείας) στον Αδάμ της, έναν νηφάλιο και συνειδητοποιημένο άνδρα που αντιστέκεται και της επιβάλλεται!

Το σποτάκι δικαίως αποσύρθηκε, όμως είναι αδιανόητο εν έτει 2020 -όταν μάλιστα πληθαίνουν οι καταγγελίες για ενδοοικογενειακή βία-, να κρίνεται απαραίτητη η κοινωνική κατακραυγή προκειμένου η Πολιτεία να σταματήσει να καλλιεργεί μία στερεοτυπική και άδικη κουλτούρα για τις γυναίκες.

Η ανακοίνωση της Πολιτικής Προστασίας ήταν η εξής:

“Δύο νέα σποτ άρχισαν να προβάλλονται στο πλαίσιο της καμπάνιας για την αντιμετώπιση του κορονοϊου. Το ένα από αυτά προκάλεσε κάποιες αντιδράσεις και κριτική για σεξισμό. Επειδή η κριτική αυτή, όσο και αν μας αδικεί σε σχέση με τις προθέσεις μας,  δημιουργεί μια εντύπωση που δεν θέλουμε να υπάρχει ούτε ως υπόνοια, το αποσύρουμε. Ο στόχος της καμπάνιας μας ήταν και είναι να ευαισθητοποιήσει το σύνολο της κοινωνίας. Όταν ένα σποτ αντί να ενώσει μπορεί και να διχάζει προφανώς δεν υπηρετεί το σκοπό του. Η καμπάνια θα συνεχιστεί με το άλλο σποτ. Θέλουμε να ευχαριστήσουμε τους δύο εξαιρετικούς ηθοποιούς, τον Χρήστο Λούλη και την Κατερίνα Λέχου για την ευγενική τους προσφορά”.

Απενεργοποίηση των σχολίων κάτω από το επίμαχο βίντεο

Φ. Κούβελα: Να παρέμβει το ΕΣΡ

Επί του θέματος, πριν ακόμη αποσυρθεί το σποτ, τοποθετήθηκε και η πρώην Γενική Γραμματέας Ισότητας των Φύλων, Φωτεινή Κούβελα, κάνοντας λόγο για στερεοτυπική διαφήμιση του υπουργείου “με τον Χ. Λούλη να αντιστέκεται και να συνετίζει, με το υφάκι του γκόμενου και σώφρονα άνδρα, τη δικιά του που είναι μια απερίσκεπτη χαζογκόμενα και η οποία συνήθως τον κάνει ότι θέλει, να τον πάει το βράδυ πλατεία”.

Ζητώντας την παρέμβαση του Εθνικού Συμβουλίου Ραδιοτηλεόρασης (ΕΣΡ) η κ. Κούβελα έγραψε: “Δε φτάνει που δώσανε τόσα εκατομμύρια για διαφημίσεις στα κανάλια υποτίθεται κοινωνικού μηνύματος, τώρα μας πετάνε και το σεξισμό στη μούρη με μια διαφήμιση δεκαετίας 50. Με τη φόρα που έχουν πάρει και συνδυάζουν τον αυταρχισμό με το σεξισμό, μάλλον η επόμενη διαφήμιση θα έχει θέμα “όπου δεν πίπτει λόγος πίπτει ράβδος”.

Exit mobile version