Διασυρμός των προπαγανδιστών από ΝΥ Times: Τα έλεγαν τα συνδικάτα και οι εργαζόμενοι
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Διασυρμός των προπαγανδιστών από ΝΥ Times: Τα έλεγαν τα συνδικάτα και οι εργαζόμενοι

SHARE THIS

Διάφορα στελέχη των σιδηροδρομικών συνδικάτων έχουν γράψει οργισμένες επιστολές προς την ελληνική κυβέρνηση εδώ και χρόνια

Η είδηση της σύγκρουσης των τρένων στα Τέμπη κάνει τον γύρο του κόσμου με διεθνή μέσα να σχολιάζουν τον κρατικό ξεπεσμό.

Πιο συγκεκριμένα οι New York Times, μεταξύ άλλων σχολιάζει το γεγονός προσεγγίζοντας το ζήτημα πολύπλευρα σε αντίθεση με τα ελληνικά συστημικά ΜΜΕ.

“Η ελληνική κυβέρνηση έπρεπε να εγκαταστήσει ένα σύστημα ασφαλείας πριν από σχεδόν τρία χρόνια, το οποίο είχε σχεδιαστεί για να αποτρέψει το είδος της μετωπικής σύγκρουσης τρένων που οδήγησε αυτή την εβδομάδα στη χειρότερη σιδηροδρομική καταστροφή στην ιστορία της χώρας.” αναφέρει μεταξύ άλλων το NYT, για να προσθέσει:

“Οι σιδηροδρομικοί υπάλληλοι έπρεπε να βασιστούν σε ένα σύστημα που ήταν πολύ λιγότερο εξελιγμένο από εκείνα που χρησιμοποιούνται σε πολλές άλλες ευρωπαϊκές χώρες, σύμφωνα με σιδηροδρομικούς και συνδικαλιστικούς αξιωματούχους και αρχεία.

Αλλά ακόμη και αυτό το πιο υποτυπώδες σύστημα δεν ήταν πλήρως λειτουργικό, με τα φώτα και τα σήματα εκτός λειτουργίας, δήλωσαν την Πέμπτη αξιωματούχοι του συνδικάτου και της ασφάλειας, καθώς οι Έλληνες ερευνητές έψαχναν για περισσότερα πτώματα μέσα στα συντρίμμια […]

Πολλά από τα γεγονότα που οδήγησαν στη συντριβή, η οποία στοίχισε τη ζωή σε 57 ανθρώπους, παραμένουν ασαφή. Αλλά αξιωματούχοι και εμπειρογνώμονες συμφωνούν σε ένα πράγμα: Εάν ένα σύγχρονο σύστημα ασφαλείας είχε τεθεί σε εφαρμογή όπως είχε προγραμματιστεί, θα ήταν σχεδόν αδύνατο για μια εμπορική αμαξοστοιχία να καταλήξει στην ίδια γραμμή με μια επιβατική αμαξοστοιχία γεμάτη κόσμο.”

Στη συνέχεια σημειώνεται: “Το σιδηροδρομικό σύστημα της Ελλάδας συγκαταλέγεται σταθερά μεταξύ των πιο επικίνδυνων της ηπείρου, παρά το γεγονός ότι έχει λάβει 700 εκατομμύρια δολάρια για εκσυγχρονισμό από την Ευρωπαϊκή Ένωση την τελευταία δεκαετία. Και η εγκατάσταση του νέου συστήματος ασφαλείας καθυστέρησε τόσο πολύ που ένας ανώτερος κυβερνητικός αξιωματούχος παραιτήθηκε πέρυσι για να διαμαρτυρηθεί για αυτό που αποκάλεσε “αδικαιολόγητες καθυστερήσεις.”

Οι NYT επίσης εμφανίζουν όλους τους αγώνες των συνδικάτων και των εργαζόμενων για αλλαγή καθώς και τονίζει τις προειδοποιήσεις που είχαν υπάρξει.

“Διάφορα στελέχη των σιδηροδρομικών συνδικάτων έχουν γράψει οργισμένες επιστολές προς την ελληνική κυβέρνηση εδώ και χρόνια, συμπεριλαμβανομένου και του περασμένου μήνα, προειδοποιώντας για τα προβλήματα ασφαλείας. Η επιστολή αυτή προειδοποιούσε δυσοίωνα για μια τραγωδία και επέκρινε τους Έλληνες αξιωματούχους για τη χρονοτριβή τους.

“Δεν θα περιμένουμε το επερχόμενο ατύχημα για να τους δούμε να κλαίνε κροκοδείλια δάκρυα”, “Τι άλλο περιμένουν να συμβεί για να παρέμβουν;”” σημειώνεται μεταξύ άλλων.

“Δύο εβδομάδες πριν από το δυστύχημα, Ευρωπαίοι αξιωματούχοι προσέφυγαν στη δικαιοσύνη κατά της Ελλάδας λόγω της άρνησής της να δημοσιοποιήσει τη βασική σύμβαση που καθορίζει τον τρόπο διαχείρισης του σιδηροδρόμου καθώς εκσυγχρονίζεται.” σημειώνεται στο άρθρο.

 

Exit mobile version