Εικόνες ντροπής από το ΑΠΘ: Φοιτητές σε τεράστιες ουρές για μια μερίδα φαγητού
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εικόνες ντροπής από το ΑΠΘ: Φοιτητές σε τεράστιες ουρές για μια μερίδα φαγητού

SHARE THIS

Ουρές εκατοντάδων μέτρων έξω από την είσοδο της φοιτητικής λέσχης, όπου φοιτητές περιμένουν με τις ώρες για μία μερίδα φαγητό

Συνεχίζονται οι εικόνες ντροπής που καταγράφονται έξω από τη φοιτητική λέσχη του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, όπου εκατοντάδες φοιτητές περιμένουν με τις ώρες για μία μερίδα φαγητού, την ώρα που η διασπορά του κορονοϊού στη χώρα παρουσιάζει μεγάλη αύξηση.

Έπειτα από την προηγούμενη εβδομάδα που περίμεναν στη βροχή, οι φοιτητές για ακόμη μία ημέρα, περιμένουν σε ατελείωτες ουρές ώστε να λάβουν σε «πακέτο» μία μερίδα φαγητό.

Η αναμονή των φοιτητών μπορεί να φτάσει και τις δύο ώρες, τα μέτρα κατά της πανδημίας εφαρμόζονται υποτυπωδώς (ή καθόλου), ενώ σύμφωνα με τις καταγγελίες των φοιτητών σε τοπικά Μέσα ο σοβαρότερος κίνδυνος αφορά στο ενδεχόμενο κάποιου τροχαίου ατυχήματος.

Οι εικόνες τείνουν να μετατραπούν πλέον σε συνήθεια, την ίδια στιγμή που οι συγκεντρωμένοι αυξάνονται καθημερινά και στοιβάζονται αγανακτισμένοι στο πεζοδρόμιο.

Το ζήτημα απασχολεί εκατοντάδες φοιτητές

Για κατάσταση που «δεν πάει άλλο» έκαναν λόγο οι Φοιτητικοί Σύλλογοι του ΑΠΘ, οι οποίοι προανήγγειλαν κινητοποιήσεις σχετικά με το σοβαρό αυτό ζήτημα. «Αντί να χρησιμοποιούνται και οι τέσσερις διανομές – σειρές, χρησιμοποιούνται μόνο οι δύο, ενώ η άνω λέσχη που θα μπορούσε να λειτουργήσει προκειμένου να αποσυμφοριστούν οι ουρές των φοιτητών, αξιοποιείται μόνο την Τρίτη και την Πέμπτη», εξήγησε στο GRTimes.gr, ο γραμματέας του ΔΣ του Συλλόγου Φοιτητών Νομικής του ΑΠΘ, Τάσος Παπαδόπουλος.

«Όλη αυτή η κατάσταση», συνεχίζει, «οφείλεται στο γεγονός πως δεν υπάρχει προσωπικό να εξυπηρετήσει αυτόν τον κόσμο. Για να εξασφαλιστεί το μεγαλύτερο κέρδος για τον εργολάβο που έχει αναλάβει τη λέσχη, έχει ως συνέπεια να δημιουργούνται τεράστιες ουρές αλλά και κάθε χρόνο η ποιότητα του φαγητού να πηγαίνει προς το χειρότερο», τονίζει, υπογραμμίζοντας πως οι λιγοστοί υπάλληλοι κάνουν υπερπροσπάθεια προκειμένου να εξυπηρετήσουν όσο τον δυνατόν καλύτερα και πιο σύντομα τον κόσμο, ωστόσο, αυτό δεν αρκεί.

Δείτε τις εικόνες του grtimes από το σημείο:

Exit mobile version