«Επικοινωνία, όχι ουσία»: Σκαρφίζονται απίθανους λόγους για κρατικές διαφημίσεις στα ΜΜΕ
EUROKINISSI
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

«Επικοινωνία, όχι ουσία»: Σκαρφίζονται απίθανους λόγους για κρατικές διαφημίσεις στα ΜΜΕ

SHARE THIS

Μετά τις λίστες Πέτσα και Πλεύρη, τώρα σειρά φαίνεται πως έχει η λίστα Άδωνι, με εκροή από τον κρατικό κορβανά ποσού 2.232.000 ευρώ

Όπως φαίνεται, η κυβέρνηση Μητσοτάκη έχει πάρει το… κολάι στον διαμοιρασμό κρατικού χρήματος για διαφημίσεις, έχοντας προφανώς επικοινωνιακούς σκοπούς και όχι ουσιαστικούς.

Μετά τις λίστες Πέτσα και Πλεύρη, τώρα σειρά φαίνεται πως έχει η λίστα Άδωνι, με εκροή από τον κρατικό κορβανά ποσού 2.232.000 ευρώ για το επικοινωνιακό πρόγραμμα «ενημέρωσης και διάχυσης πληροφοριών σχετικά με την προστασία των δικαιωμάτων διανοητικής ιδιοκτησίας».

Πιο συγκεκριμένα, από το υπουργείο Ανάπτυξης και την υπηρεσία ΔΙΜΕΑ ζήτησαν και έλαβαν έγκριση για το επικοινωνιακό πρόγραμμα «ενημέρωσης και διάχυσης πληροφοριών σχετικά με την προστασία των δικαιωμάτων διανοητικής ιδιοκτησίας», σύμφωνα με το typologies.gr.

Διαφήμιση και επικοινωνιακά κονδύλια για κάθε απίθανο και πιθανό λόγο συνεχίζουν να εγκρίνονται από τη Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας, επιβεβαιώνοντας πως η διαφημιστική πολιτική αναδείχθηκε το τελευταίο διάστημα σε υπ’ αριθμόν ένα παράγοντα επιρροής και στήριξης ΜΜΕ και διαφημιστικής αγοράς.

Το ποσό μάλιστα είναι υπέρογκο και ανέρχεται στα 2.232.000 ευρώ, όσα δηλαδή δαπανά μια ολόκληρη περιφέρεια!

Exit mobile version