Euroferry Olympia: Καταγγελίες για τραγικές συνθήκες δρομολογίων ακόμη και μετά το δυστύχημα
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Euroferry Olympia: Καταγγελίες για τραγικές συνθήκες δρομολογίων ακόμη και μετά το δυστύχημα

SHARE THIS

Οι φωτογραφίες που έχουν στείλει οι οδηγοί είναι ενδεικτικές των μηδενικών μέτρων ασφαλείας και αποκαλύπτουν τις μηδενικές αποστάσεις που τηρούνται ανάμεσα στα μεγάλα οχήματα.

Το πλοίο Euroferry Olympia έφτασε επιτέλους στο λιμάνι του Αστακού και πρόκειται να ξεκινήσουν και πάλι έρευνες της ΕΜΑΚ για τους 10 αγνοούμενους. Σοκαριστικές είναι όμως οι καταγγελίες για τα μέτρα ασφαλείας του πλοίου, με δικηγόρους να κάνουν λόγο για χαλασμένους πυροσβεστήρες, ανύπαρκτους συναγερμούς και απαράδεκτες πρακτικές από την εταιρεία που ωθούσαν τους οδηγούς να κοιμηθούν στα οχήματά τους, τα οποία ήταν στοιβαγμένα σε τόσο μικρή απόσταση που δεν άνοιγαν ούτε οι πόρτες τους.

Την ίδια ώρα, επαγγελματίες μίλησαν στο OPEN και αποκάλυψαν με φωτογραφικά ντοκουμέντα παρόμοιες συνθήκες ταξιδιού σε δρομολόγιο πλοίου της εταιρείας Grimaldi που έφτασε στο λιμάνι της Πάτρας την Τετάρτη και ενώ η επιχείρηση για ανεύρεση των αγνοουμένων επιβατών του πλοίου που τυλίχθηκε στις φλόγες είναι σε πλήρη εξέλιξη. Οι φωτογραφίες που έχουν στείλει οι οδηγοί είναι ενδεικτικές των μηδενικών μέτρων ασφαλείας και αποκαλύπτουν τις μηδενικές αποστάσεις που τηρούνται ανάμεσα στα μεγάλα οχήματα.

Όπως φαίνεται στο ρεπορτάζ του Γιάννη Ζιάκα, τα φορτηγά είναι παρκαρισμένα ακόμα και πάνω στις κίτρινες γραμμές, οι οποίες αποτελούν ζώνες ασφαλείας και θα πρέπει σε κάθε περίπτωση να είναι ελεύθερες. Σημειώνεται ότι αυτές θα πρέπει να είναι τουλάχιστον μισό μέτρο. «Αν καταφέρεις και κωλώσεις χωρίς να το τρακάρεις δεν μπορείς να βγεις. Είναι τόσο στενά τα φορτηγά μεταξύ τους που δεν μπορείς να βγεις. Δηλαδή αν έχει φάει κάποιος το μεσημέρι δε μπορεί να βγει», καταγγέλλει οδηγός μιλώντας στο OPEN.

Οι καταγγελίες των οδηγών που επιβιβάζονται σε δρομολόγια της εταιρείας πλέον πέφτουν βροχή. Σε δρομολόγιο της Τετάρτης καταγράφουν φωτογραφικά ντοκουμέντα, από την πυροσβεστική φωλιά στην οποία η πρόσβαση είναι αδύνατη.

Σχολιάζοντας τις εν λόγω φωτογραφίες, ο πρόεδρος της ΣΕΟΦΑΕ τονίζει: «Από εκεί φεύγει το λάστιχο σε περίπτωση πυρκαγιάς να σβήσει. Δε μπορεί να περάσει άνθρωπος. Είναι του Grimaldi το βαπόρι».

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, ακόμα και τώρα, μετά το δυστύχημα του Euroferry Olympia, πολλοί οδηγοί προτιμούν να μείνουν μέσα στα φορτηγά τους, καθώς, όπως αναφέρουν οι ίδιοι με αναρτήσεις τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι συνθήκες στις καμπίνες είναι άθλιες.

Μάλιστα, τα προβλήματα, σύμφωνα με τους οδηγούς φορτηγών δεν σταματούν εκεί. Όπως καταγγέλλουν, πολύ συχνά δεν είναι καν διαθέσιμες οι καμπίνες που έχουν κλείσει οι οδηγοί καθώς υπάρχουν δύο κρατήσεις για τον ίδιο χώρο.

Exit mobile version