«Καλάθι του Πάσχα» & «Καλάθι του νονού» τα νέα επικοινωνιακά τρικς της Κυβέρνησης
EUROKINISSI ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

«Καλάθι του Πάσχα» & «Καλάθι του νονού» τα νέα επικοινωνιακά τρικς της Κυβέρνησης

SHARE THIS

Με δύο ακόμη επικοινωνιακά “καλάθια” επανέρχεται η κυβέρνηση, το  “Καλάθι του Πάσχα”, το οποίο θα είναι διαθέσιμο στις 4 Απριλίου  και θα περιλαμβάνει τρόφιμα που συναντάμε στο πασχαλινό τραπέζι και το “Καλάθι του Νονού” που αφορά παιχνίδια, λαμπάδες κ.α.

Σε σχετική συνέντευξη, ο Υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων Άδωνις Γεωργιάδης, ανέφερε πως “η εφαρμογή του καλαθιού του Νοικοκυριού που πλέον μπήκε στην 21η πρώτη εβδομάδα υπήρξε επιτυχής και συνέβαλε, μαζί με άλλα μέτρα όπως το market pass, στη μείωση του πληθωρισμού” για να προσθέσει:

“Το μέτρο αυτό ενισχύεται ανά περιόδους με επιπλέον “καλάθια”  όπως και το επερχόμενο “Καλάθι του Νονού”, που κάνει την εμφάνισή του την Τετάρτη 29 Μαρτίου μέχρι τις 15 Απριλίου και αφορά προϊόντα που σχετίζονται με τα δώρα του Πάσχα (παιχνίδια, σοκολατένια αυγά, λαμπάδες κτλ).

Ο κ. Γεωργιάδης επεσήμανε πως “πρόκειται για ένα επιτυχημένο μέτρο που είχε ουσιαστικά αποτελέσματα και τα οποία δεν θα ήταν εφικτά με την μείωση του ΦΠΑ”, καθώς όπως υπογράμμισε “η μείωση του ΦΠΑ που παραμένει το ζητούμενο για την αντιπολίτευση δεν φέρνει μείωση του πληθωρισμού”.

Καλάθι νοικοκυριού, καλάθι Πάσχα, καλάθι νονού, market pass, food pass, fuel pass, και όλα τα pass η κυβέρνηση νομίζει πως η ακρίβεια και οι ανάγκες των πολιτών θα καλυφθούν με επικοινωνιακές καμπάνιες.

Exit mobile version