Κεραμέως: «Είναι σωστό να πληρώνουμε φοιτητές που δεν έχουν προοπτικές;»
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Κεραμέως: «Είναι σωστό να πληρώνουμε φοιτητές που δεν έχουν προοπτικές;»

SHARE THIS

Φυσικά η κ. Κεραμέως τα λέει όλα αυτά, ξεχνώντας να ας εξηγήσει γιατί δεν εισάγει ελάχιστη βάση εισαγωγής στα κολλέγια

«Θέλουμε τα παιδιά μας να μπαίνουν στα Πανεπιστήμια και να μην έχουν προοπτική;» αναρωτήθηκε η υπουργός Παιδείας, Νίκη Κεραμέως αναφερόμενη στην κριτική που της ασκείται για το νέο σύστημα εισαγωγής στα ΑΕΙ, που αφήνει εκτός σχολών χιλιάδες μαθητές. Μάλιστα, σε αυτή τη λογική είπε: «Να μπαίνει κάποιος στο Πανεπιστήμιο με 1 στα 20».

«Ο κ. Τσίπρας μιλάει για ιδιωτική εκπαίδευση και δεν μιλάει για τα δημόσια ΙΕΚ που έχουν πολλές ειδικότητες. Είναι σωστό να πληρώνουμε φοιτητές που τους οδηγούμε σε αδιέξοδο; Ένας στους τέσσερις που φοιτά σε δημόσιο ΙΕΚ είναι απόφοιτος Πανεπιστημίου», είπε η υπουργός Παιδείας και προσέθεσε: «Θέλουμε τα παιδιά να έχουν λύσεις και επιλογές. Το μόνο εύκολο είναι να μπούμε όλοι στα πανεπιστήμια».

Φυσικά η κ. Κεραμέως τα λέει όλα αυτά, ξεχνώντας να ας εξηγήσει γιατί δεν εισάγει ελάχιστη βάση εισαγωγής στα κολλέγια. Είναι δηλαδή ωφέλιμο, για τα παιδιά και την κοινωνία να μην έχουν δεύτερη ευκαιρία μέσω του δημόσιου συστήματος, αλλά να έχουν δεύτερη ευκαιρία μόνο εάν πληρώσουν.

Τ προσεχές Σάββατο, όλοι οι διαγωνιζόμενοι θα προμηθευτούν από δύο self test. Το πρώτο θα πρέπει να το πραγματοποιήσουν στις 10 Ιουνίου και το δεύτερο στις 19 Ιουνίου. Σε περίπτωση που το τεστ βγει θετικό θα πρέπει μέσα σε 3 μέρες να κάνουν εργαστηριακό τεστ για επιβεβαίωση του αποτελέσματος.

Αν το τεστ βγει και πάλι θετικό, τότε ο διαγωνιζόμενος θα μπει σε καραντίνα και θα εξεταστεί τον Σεπτέμβριο. Αν αυτό γίνει στο δεύτερο τεστ και ο μαθητής έχει ήδη διαγωνιστεί σε εξεταστικό κέντρο, οι υπόλοιποι διαγωνιζόμενοι στο ίδιο κέντρο δεν θα έχουν κάποια επίπτωση και θα συνεχίσουν κανονικά τις εξετάσεις τους. Η Υπουργός Παιδείας τόνισε ότι τόσο για τους διαγωνιζόμενους, όσο και για τους επιτηρητές, είναι υποχρεωτική η χρήση μάσκας.

Exit mobile version