Κεραμέως για αξιολογήσεις εκπαιδευτικών: «Ολοένα και περισσότεροι είναι θετικά διακείμενοι»
EUROKINISSI ΒΑΣΙΛΗΣ ΡΕΜΠΑΠΗΣ
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Κεραμέως για αξιολογήσεις εκπαιδευτικών: «Ολοένα και περισσότεροι είναι θετικά διακείμενοι»

SHARE THIS

Παρά τις αντιδράσεις και τις εντάσεις που δημιουργήθηκαν, η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών ξεκινά από αύριο με την Ομοσπονδία Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης και την Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδος να κάνουν λόγο για μια στην «τιμωρητική» διαδικασία, για μια προσπάθεια εξαφάνισης κάθε ατομικής πρωτοβουλίας, με προώθηση της «αυθεντίας» των στελεχών και για καθιέρωση αυστηρής ιεραρχίας.

Για ακόμη μια φορά η Υπουργός Παιδείας βαπτίζει την καταστροφή της παιδείας ως “βελτίωση” και μεταξύ άλλων δηλώνει πως στόχος της είναι «οι εκπαιδευτικοί μας να βελτιώνονται, να προοδεύουν και να προσφέρουν διαρκώς περισσότερα και καλύτερα εφόδια στα παιδιά μας για να κάνουν πράξη τα όνειρα τους».

Φυσικά και οι μεταρρυθμίσεις που υλοποιούνται φέρνουν ακριβώς τα αντίθετα αποτελέσματα.

Πιο συγκεκριμένα, σε συνέντευξη της στο ΑΠΕ-ΜΠΕ δήλωσε πως «για πρώτη φορά μετά από 41 χρόνια, ξεκινά οριζοντίως η ατομική αξιολόγηση εκπαιδευτικών, ένα κομβικό εργαλείο βελτίωσης των εκπαιδευτικών μας, των εφοδίων που προσφέρουμε στα παιδιά μας, της εκπαίδευσης συνολικά».

Σε ερώτηση σχετικά με τις διαμαρτυρίες της εκπαιδευτικής κοινότητας η υπουργός ισχυρίστηκε ότι αρχικά υπήρξαν επιφυλάξεις αλλά με την πάροδο του χρόνου «ολοένα και περισσότεροι εκπαιδευτικοί είναι θετικά διακείμενοι». Μάλιστα, είπε προκλητικά πως το υπουργείο «άκουσε τους προβληματισμούς τους – π.χ. ζήτησαν, εύλογα, να μην αξιολογούνται από έναν μόνο αξιολογητή για λόγους αμεροληψίας, για αυτό και προβλέψαμε τρεις-, ενώ παράλληλα λάβαμε όλα τα μέτρα που διασφαλίζουν την αντικειμενικότητα της διαδικασίας».

Σε ό,τι αφορά τα αποτελέσματα της αξιολόγησης, η κ. Κεραμέως υποστήριξε ότι για τις περιπτώσεις που τα αποτελέσματα είναι θετικά, θα αναγνωρίζεται και επιβραβεύεται το εκπαιδευτικό έργο και ο εν λόγω εκπαιδευτικός λαμβάνει επιπλέον μόρια τα οποία μπορεί να αξιοποιήσει για την επιλογή του σε θέση ευθύνης, ενώ όπου η απόδοση κριθεί μη ικανοποιητική, προβλέπεται “υποχρεωτική επιμόρφωση”.

Η Υπουργός Παιδείας μας επιβεβαιώνει ξανά πως ζει σε έναν δικό της κόσμο, που όλοι χαίρονται για μεταρρυθμίσεις που δήθεν επωφελούν την εκπαίδευση. Την ίδια ώρα, συνεχίζονται τα προβλήματα που προκαλεί η υποχρηματοδότηση και η απαξίωση της Δημόσιας Δωρεάν Παιδείας.

Exit mobile version