Χωρίς ταξί σήμερα και αύριο η Αττική – 48ωρη απεργία ενάντια στο φορολογικό
EUROKINISSI
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Χωρίς ταξί σήμερα και αύριο η Αττική – 48ωρη απεργία ενάντια στο φορολογικό

SHARE THIS

«Αν δεν υπάρξουν αλλαγές, για να μπορέσουμε να επιβιώσουμε, να είστε σίγουροι ότι δεν κάτσουμε με τα χέρια σταυρωμένα»

Τις δυναμικές κινητοποιήσεις συνεχίζει το Συνδικάτο Ταξί Αττικής (ΣΑΤΑ) ενάντια στο φορολογικό νομοσχέδιο, καθώς έχει κηρύξει 48ωρη απεργία.

Ειδικότερα, χωρίς ταξί θα μείνει η Αττική σήμερα Τρίτη (5/12) και αύριο Τετάρτη (6/12) αφού, σε συνέχεια της απόφασης της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Επαγγελματιών Ιδιοκτητών Αυτοκινητιστών Ταξί και Αγοραίων (ΠΟΕΙΑΤΑ) – που από τη Δευτέρα (4/12) έχει κηρύξει δύο επαναλαμβανόμενες 48ωρες πανελλαδικές απεργίες-  στον χορό των κινητοποιήσεων μπαίνουν και οι οδηγοί ταξί στην Αττική.

Κι αυτό, γιατί το ΣΑΤΑ ανακοίνωσε απεργία την Τρίτη (5/12) και την Τετάρτη (6/12). Ωστόσο, αν το νομοσχέδιο ψηφιστεί την Πέμπτη, τότε η απεργία θα συνεχιστεί.

Η ανακοίνωση του ΣΑΤΑ

«Το υπό ψήφιση φορολογικό νομοσχέδιο είναι μια απροκάλυπτη πρόθεση εξόντωσης κάθε μορφής ατομικής επιχειρηματικότητας», ενώ σημειώνει χαρακτηριστικά πως «είναι ωμή δολοφονία της ανθρώπινης αξιοπρέπειας και των αξιών που υποτίθεται ότι παρέχει μια δημοκρατική χώρα στους πολίτες της. Το οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης σχεδίασε τον εργασιακό θάνατο χιλιάδων επαγγελματιών, μεταξύ αυτών και των αυτοκινητιστών ταξί. Το ταξί κινδυνεύει με αφανισμό», αναφέρει στη σχετική ανακοίνωση το ΣΑΤΑ.

Επίσης, υποστηρίζει ότι «πρόθεσή τους είναι να μας εξοντώσουν οικονομικά και να μας αναγκάσουν να παραδώσουμε τις άδειές μας σε πολυεθνικές και μεγάλους επιχειρηματικούς ομίλους».

Ειδικότερα, το ΣΑΤΑ σημειώνει πως «στόχος της κυβέρνησης είναι:

– Η εξαφάνιση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και των αυτοαπασχολούμενων.
– Η υπαλληλοποίηση 750.000 ανθρώπων που θα στελεχώσουν μεγάλους επιχειρηματικούς ομίλους και πολυεθνικές.
– Η παροχή νέων φοροαπαλλαγών για το κεφάλαιο (μείωση των συντελεστών στους φόρους συγκέντρωσης κεφαλαίου και πώλησης εισηγμένων μετοχών), που προβλέπονται στο συγκεκριμένο νομοσχέδιο».

Το ΣΑΤΑ διεκδικεί:

– Την απόσυρση του φορολογικού νομοσχεδίου.
– Την καθιέρωση αφορολόγητου ορίου στα 12.000 ευρώ.
– Την κατάργηση του τέλους επιτηδεύματος.

«Δεν θα κάτσουμε με τα χέρια σταυρωμένα»

Το νομοσχέδιο που φέρνει η κυβέρνηση εξαθλιώνει τον κλάδο των ταξί και μας βγάζει εκτός επαγγέλματος, ανέφερε χθες, κατά τη διαδικασία της ακρόασης φορέων στην επιτροπή Οικονομικών Υποθέσεων της Βουλής, ο Σεραφείμ Κασιδιάρης, πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ταξί και Αγοραίων.

«Καταθέσαμε τις προτάσεις μας. Δεν είδαμε καμία βελτίωση στο νομοσχέδιο. Το ταξί έχει πάρα πολλές εξαιρέσεις. Η τριετία στα ταξί δεν μπορεί να δουλέψει. Το ίδιο δουλεύει και αυτός που δουλεύει για πρώτη μέρα ταξί και αυτός που δουλεύει 40 χρόνια. Στην πιάτσα κάθονται και οι δύο. Δεν μπορεί αυτός που έχει περισσότερα χρόνια δουλειά, να θεωρείται ότι δουλεύει καλύτερα, ότι είναι πιο καλός οδηγός, για να τον πάρει ο πελάτης» είπε ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ταξί και Αγοραίων.

Ο Σεραφείμ Κασιδιάρης κατήγγειλε ότι με το νομοσχέδιο τσουβαλιάζονται όλοι. «Η άδεια του ταξί είναι 50%, είναι 25%, είναι 75%, είναι 100%. Τους φορολογείτε όλους με το ίδιο τεκμαρτό. Και αυτόν που έχει το 25% και αυτόν που έχει το 50%» είπε ο εκπρόσωπος των ταξιτζήδων και πρόσθεσε ότι δεν μπορεί η Αθήνα να έχει το ίδιο τεκμαρτό με την Κομοτηνή ή με την Καβάλα ή με πόλεις της επαρχίας, που τα ταξί κάνουν δύο κούρσες την ημέρα, για να φορολογούνται με 14.000 τεκμαρτό εισόδημα.

«Δεν έχετε προβλέψει τις χήρες και τα ανήλικα. Μετά από θάνατο κληρονομούν μια άδεια ταξί και το δίνουν για 400 ή 500 ευρώ το μήνα ενοίκιο, για να έχουν εισόδημα και εσείς τους βάζετε 14.000 ευρώ φορολογία. Αν είναι δυνατόν» τόνισε ο πρόεδρος και πρόσθεσε: «Μας βγάζετε έξω από το επάγγελμα. Πρέπει να πάτε σε διορθώσεις».

«Αυτή τη στιγμή ο κλάδος βρίσκεται σε κινητοποιήσεις. Αν δεν υπάρξουν αλλαγές, για να μπορέσουμε και εμείς να επιβιώσουμε, να είστε σίγουροι ότι δεν κάτσουμε με τα χέρια σταυρωμένα» ανέφερε ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ταξί και Αγοραίων.

Exit mobile version