Χωρίς τηλεματική και τηλεδιοίκηση κυκλοφορούν Τα 10 από τα 25 τραμ στην Αττική!
EUROKINISSI / ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Χωρίς τηλεματική και τηλεδιοίκηση κυκλοφορούν Τα 10 από τα 25 τραμ στην Αττική!

SHARE THIS

Σύμφωνα με την αποκάλυψη του Ν. Μπογιόπουλου, τα 10 από τα 25 τραμ την Αττική κυκλοφορούν χωρίς το σύστημα τηλεματικής και τηλεδιοίκησης.

Σε μια αποκάλυψη για την κυκλοφορία των τραμ στην Αττική προχώρησε χθες στην ραδιοφωνική εκπομπή του στον Real fm, ο δημοσιογράφος Νίκος Μπογιόπουλος.

Σύμφωνα με όσα είπε τα 10 από τα 25 τραμ την Αττική κυκλοφορούν «τυφλά», δηλαδή χωρίς το σύστημα τηλεματικής (η συνδυασμένη χρήση των υπηρεσιών της ηλεκτρονικής και των τηλεπικοινωνιών) και τηλεδιοίκησης. Όπως ανέφερε δεν συμβαδίζουν με αυτά διότι πρόκειται για παλιά οχήματα. Αυτό σημαίνει ότι δεν υπάρχει επικοινωνία του συρμού του τραμ με τα φανάρια, δηλαδή ο ηλεκτροδηγός δεν έχει τον έλεγχο του δρόμου με ό,τι αυτό συνεπάγεται.

Τι κάνει κάθε μέρα ο ηλεκτροδηγός; Αυτό που βλέπουν 100.000 άνθρωποι που κυκλοφορούν με τραμ: Σταματά τον συρμό, κατεβαίνει από το όχημα για να αλλάξει τη ρύθμιση στο φανάρι, χειροκίνητα!Επί της ουσίας το Κέντρο ελέγχου λειτουργίας του Τραμ στην Αθήνα, δεν λειτουργεί, με συνέπεια να μην ξέρει κανείς που βρίσκονται, σημείωσε. Στα 10 αυτά παλιά τραμ δεν μπορούν να καθοριστούν οι αλλαγές κατεύθυνσης.

Πρόκειται για τραμ που κάνουν τις γραμμές γραμμές Νέας Σμύρνης, Νέου Κόσμου, Συντάγματος και Φαλήρου, δηλαδή αυτές που χρησιμοποιεί η πλειοψηφία των επιβατών.

Ο Ν. Μπογιόπουλος σημείωσε πως όλα τα παραπάνω έχουν καταγραφεί επαναλαμβανόμενα από το Σωματείο ηλεκτροδηγών τραμ Αττικής, με εξώδικο ήδη από το 2019 στην Αττικό Μετρό και στη ΣΤΑΣΥ και ακόμα και με μηνυτήρια αναφορά στον εισαγγελέα από το 2021.

Στη συνέχεια της εκπομπής συνέντευξη έδωσε ο Χρήστος Τσόλης, πρόεδρος των Ηλεκτροδηγών Τραμ Αττικής, ο οποίος εξήγησε αναλυτικά όλα τα παραπάνω (ακούστε στο βίντεο μετά το 27′ 45”) τονίζοντας όλα τα αυτά τα γνώριζε η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Μεταφορών. Περιέγραψε τους κινδύνους που προκύπτουν από τις βασικές αυτές ελλείψεις.

Μέχρι και στην τελευταία ανακοίνωση του, για το έγκλημα στα Τέμπη, το Σωματείο Ηλεκτροδηγών Τραμ Αττικής αναφέρει:
«Επισημαίνουμε για πολλοστή φορά ότι στην γραμμή ΤΡΑΜ (αστικός σιδηρόδρομος) παρά τις έγγραφες καταγγελίες, μηνυτήριες αναφορές, εξώδικα και απεργιακές εκδηλώσεις για το συγκεκριμένο θέμα, η Τηλεματική, τα συστήματα σηματοδότησης, το Κέντρο Ελέγχου Λειτουργίας, είτε υπολειτουργούν, είτε δεν λειτουργούν καθόλου. Με συρμούς προβληματικούς με εργαζόμενους εξαντλημένους από τα συνεχόμενα δρομολόγια, προσπαθούμε να βγάλουμε εις πέρας ένα συγκοινωνιακό έργο, με τα ελάχιστα επιτρεπτά όρια ασφάλειας. Οι αρμόδιοι της κυβέρνησης θα πρέπει επιτέλους να δώσουν λύση στα χρονίζοντα προβλήματα της γραμμής ΤΡΑΜ».

Exit mobile version