Ισπανία: Εταιρεία ανάγκασε εργαζόμενους να δουλέψουν δίπλα στη νεκρή συνάδελφό τους, καταγγέλλει το προσωπικό
ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ EUROKINISSI
ΚΟΣΜΟΣ

Ισπανία: Εταιρεία ανάγκασε εργαζόμενους να δουλέψουν δίπλα στη νεκρή συνάδελφό τους, καταγγέλλει το προσωπικό

SHARE THIS

Όπως καταγγέλλουν, αναγκάστηκαν να εργαστούν πλάι στο πτώμα νεκρής συναδέλφου τους που πέθανε εν ώρα εργασίας στο γραφείο.

Την αντίληψη πολλών εργοδοτών ότι οι εργαζόμενοι είναι ρομπότ και ακούραστες μηχανές κέρδους, αποτυπώνει η καταγγελία εργαζομένων σε ισπανική εταιρεία.

Όπως καταγγέλλουν, αναγκάστηκαν να εργαστούν πλάι στο πτώμα νεκρής συναδέλφου τους που πέθανε εν ώρα εργασίας στο γραφείο.

Σύμφωνα με την Telegraph, η γυναίκα, η οποία κατονομάζεται ως Inma και φέρεται να ήταν 57 ετών, είπε στους προϊσταμένους της ότι αισθάνθηκε αδιαθεσία, κατά τη διάρκεια της μεσημεριανής βάρδιάς της σε τηλεφωνικό κέντρο της Μαδρίτης που ανήκει στον όμιλο Konecta.

Αν και της έδωσαν τις πρώτες βοήθειες και κλήθηκε άμεσα ασθενοφόρο, η γυναίκα πέθανε από καρδιακή ανακοπή λίγο αργότερα.

Οι συνάδελφοί της δήλωσαν στο εργατικό συνδικάτο CGT ότι όταν ρώτησαν τι έπρεπε να κάνουν, τους είπαν να «συνεχίσουν να εργάζονται» καθώς δέχονταν κλήσεις από πελάτες ενός προμηθευτή ηλεκτρικής ενέργειας.

Τα εργατικά συνδικάτα κατηγόρησαν την εταιρία, η οποία διαθέτει 200 τηλεφωνικά κέντρα σε 24 χώρες, ότι αντιμετωπίζει τους εργαζόμενους «σαν ρομπότ».

«Για τουλάχιστον 45 λεπτά μετά τον θάνατο της γυναίκας, η εταιρεία δεν έλαβε κανένα μέτρο για να επιτρέψει στο προσωπικό να φύγει ή να κάνει εκτροπή των κλήσεων αλλού», δήλωσε ο Ντέιβιντ Σάντσεθ από το συνδικάτο USO, μιλώντας στη Telegraph.

«Έβαλαν την εξυπηρέτηση των κλήσεων πάνω από τις ανθρώπινες αξίες και δεν υπήρχε κανένα πρωτόκολλο για ένα τέτοιο ενδεχόμενο. Αυτό δείχνει πόσο απάνθρωπος έχει γίνει ο τομέας- οι εταιρείες θεωρούν ότι είμαστε ρομπότ και όχι άνθρωποι. Η εταιρεία συνέχισε την ρουτίνα της σε μια αφύσικη κατάσταση, ενώ πολλοί εργαζόμενοι βρίσκονταν σε κατάσταση σοκ», πρόσθεσε ο Σάντσεθ, ο οποίος είναι υπεύθυνος για το τμήμα τηλεφωνικών κέντρων της USO.

Σε ανακοίνωσή της, η Konecta ανέφερε ότι η εταιρεία ενήργησε σωστά στην κατάσταση έκτακτης ανάγκης που προέκυψε.

«Στηρίξαμε τους εργαζόμενους, προσφέροντάς τους άμεσα τη δυνατότητα τηλεργασίας και ψυχολογική βοήθεια», δήλωσε εκπρόσωπος, διευκρινίζοντας στην εφημερίδα El País πως «κανείς κοντά στο πτώμα δεν εξαναγκάστηκε να συνεχίσει να εργάζεται» και ότι έγιναν ρυθμίσεις ώστε οι υπάλληλοι να εργαστούν από το σπίτι.

Σύμφωνα με το συνδικάτο CGT, χρειάστηκε σχεδόν μία ώρα για να φτάσει στο γραφείο ο υπεύθυνος υγείας και ασφάλειας της εταιρείας, οπότε και ανακοινώθηκε στο προσωπικό ότι έχουν τη δυνατότητα να εργαστούν εξ αποστάσεως.

Exit mobile version