Το πορτογαλικό υπουργείο Υποδομών, που ασκεί την εποπτεία των μεταφορών, όρισε ελάχιστη υπηρεσία για 54 πτήσεις.
Από την πλευρά της η Easyjet δήλωσε ότι κάνει ό,τι είναι δυνατό προκειμένου να «ελαχιστοποιήσει τον αντίκτυπο» της απεργίας, εξηγώντας ότι ακύρωσε εκ των προτέρων πτήσεις και ότι έδωσε «τη δυνατότητα στους πελάτες της να αλλάξουν πτήση δωρεάν ή να πάρουν αποζημίωση».
Σύμφωνα με το Εθνικό Συνδικάτο Πολιτικής Αεροπορίας (Sindicato Nacional do Pessoal de Voo da Aviação Civil — SNPVAC), που προκήρυξε την απεργία, η εταιρία ακύρωσε 78 πτήσεις για τις τρεις ημέρες της απεργίας, που αντιστοιχούν περίπου στο 30% των προγραμματισμένων πτήσεων, όταν ανακοινώθηκε η απεργία στις 17 Μαρτίου.
Στο δίκτυο της Easyjet στην Ευρώπη, «είμαστε οι πιο χαμηλά αμειβόμενοι» αλλά και εκείνοι που «εργάζονται τις περισσότερες ώρες με τις λιγότερες περιόδους ρεπό», πρόσθεσε διευκρινίζοντας πως η απόφαση για απεργία ελήφθη μετά την αποτυχία διαπραγματεύσεων που κράτησαν πέντε μήνες με την εταιρία.
Η Easyjet, που απέκτησε 18 χρονοθυρίδες (slots) της δημόσιας εταιρίας TAP στην οποία εφαρμόζεται σχέδιο αναδιάρθρωσης, έχει μεγάλη ανάπτυξη στην Πορτογαλία.