#Vaccinated: Παγκόσμια καμπάνια για τους εμβολιασμούς μέσα από έργα τέχνης
ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ

#Vaccinated: Παγκόσμια καμπάνια για τους εμβολιασμούς μέσα από έργα τέχνης

SHARE THIS

Μια καμπάνια υπέρ των εμβολιασμών με πάνω από 10.500 συμμετοχές από περισσότερες από 90 χώρες.

Η δύναμη των social media αποδεικνύεται για ακόμη μια φορά καταλυτική σε ένα καλλιτεχνικό πρότζεκτ με έντονες πολιτικές και κοινωνικές αναφορές.

Το Amplifier Art Lab είναι ένα μη κερδοσκοπικό εργαστήριο με έδρα το Σιατλ των ΗΠΑ που δημιουργεί τέχνη μέσα από πολυμέσα για να ενισχύσει τα πιο σημαντικά κινήματα της εποχής και να αναδείξει ζητήματα με παγκόσμια αναφορά. Αυτή τη φορά στο επίκεντρο βρίσκεται η πανδημία του κορονοϊού, με το εργαστήριο να προωθεί έναν διαγωνισμό με τίτλο #Vaccinated (εμβολιασμένος), με στόχο να συμμετέχει στην καμπάνια του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας για τους εμβολιασμούς κατά του κορονοϊού.

Το εργαστήριο προσφέρει 100.000 δολάρια ως έπαθλο, ενώ μέχρι τώρα έχουν κατατεθεί μέσα από έργα τέχνης πάνω από 10.500 συμμετοχές από περισσότερες από 90 χώρες.

Μερικά από τα έργα που έχουν κατατεθεί:

Οι νικητές θα αναδειχθούν μέσα από μια επιτροπή που απαρτίζεται από γιατρούς, επιστήμονες, επαγγελματίες του ιατρικού τομέα και επιμελητές τέχνης, αλλά και από την ψηφοφορία του κόσμου, όταν δημοσιευθούν στην ιστοσελίδα της Amplifier. Ο διαγωνισμός «τρέχει» μέχρι τις 20 Απριλίου και η κατάθεση έργων μπορεί να γίνει από τη σελίδα του εργαστηρίου.

Exit mobile version