Έρχεται νέα, αμιγώς τηλεοπτική λίστα Πέτσα – Το δις εξαμαρτείν, ουκ ανδρός σοφού
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Έρχεται νέα, αμιγώς τηλεοπτική λίστα Πέτσα – Το δις εξαμαρτείν, ουκ ανδρός σοφού

SHARE THIS

Τη ρήση που αποδίδεται στον αρχαίο Έλληνα ποιητή Μένανδρο ότι «Το δις εξαμαρτείν, ουκ ανδρός σοφού» φαίνεται να αγνοεί ο Κυριάκος Μητσοτάκης, ο οποίος αντί -έστω και και καθυστερημένα να κάνει την αυτοκριτική του για τη λίστα Πέτσα, τόσο για τον αδιαφανή τρόπο με τον οποίο διανεμήθηκαν τα χρήματα όσο και για τα υπέρογκα ποσά που δόθηκαν, φαίνεται να σκέφτεται να επαναλάβει μία αντίστοιχη ενέργεια, περιορίζοντάς τη σε τηλεοπτικό επίπεδο.
Πιο αναλυτικά, ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, απαντώντας στην επικεφαλής του Κινήματος Αλλαγής, Φώφη Γεννηματά, εκδήλωσε χθες από το βήμα της Βουλής την πρόθεση της κυβέρνησης να προωθήσει μία νέα «καμπάνια ενημέρωσης», που ωστόσο θα είναι «αμιγώς τηλεοπτική».

Συγκεκριμένα, ο κ. Μητσοτάκης ανέφερε τα εξής:

«Μιλήσατε για καμπάνια ενημέρωσης. Χαίρομαι που αναγνωρίζετε την ανάγκη να υπάρχει ενημέρωση, επειδή ακούσαμε πάρα πολλά για την καμπάνια ενημέρωσης, την οποία έκανε η κυβέρνηση. Μακάρι να μπορούσαμε να συμφωνήσουμε. Είναι κάτι το οποίο θα το θέσουμε και προς συζήτηση στη Βουλή, εφόσον κρίνουμε ότι χρειάζεται και δεύτερη καμπάνια ενημέρωσης, ειδικά για τα ζητήματα των σχολείων και ειδικά για το ζήτημα της χρήσης της μάσκας, είμαστε εδώ πέρα να το φέρουμε στη Βουλή και να το συζητήσουμε. Και αυτή τη στιγμή η καμπάνια θα είναι αμιγώς τηλεοπτική καμπάνια, εφόσον αποφασίσουμε να κάνουμε μία τέτοια. Αν δεν την θέλετε, να καταθέσετε τις ενστάσεις σας, να πείτε ξεκάθαρα ότι δεν πρέπει να γίνει μία τέτοια εκστρατεία.»
Η λίστα Πέτσα που για την καμπάνια «Μένουμε Σπίτι» μοίρασε μέσω ιδιωτικής διαφημιστικής εταιρείας αδιαφανώς 20 εκατομμύρα ευρώ, τη στιγμή που το Ε.Σ.Υ  χρειαζόταν ενίσχυση, επικρίθικε και σε εγχώριο και σε διεθνές επίπεδο, με διεθνείς οργανώσεις Τύπου να αποστέλλουν με επίσημες επιστολές προς Μητσοτάκη και Πέτσα.

Exit mobile version