Μετά τη λίστα Πέτσα και τα 20 εκατομμύρια που δόθηκαν στα ΜΜΕ, νέο δώρο για τους καναλάρχες φαίνεται ότι εξετάζει η κυβέρνηση, όπως αναφέρει δημοσίευμα του media.gr.
Το νέο δώρο -το οποίο αφορά την κάλυψη διαφημιστικών δαπανών- έρχεται να προστεθεί στα 20 εκατ. ευρώ της λίστας Πέτσα, αλλά και στα 21 εκατ. ευρώ των δόσεων για τις τηλεοπτικές άδειες από τις οποίες απαλλάχθηκαν οι ιδιοκτήτες τηλεοπτικών καναλιών.
Σύμφωνα με το media.gr (που ανήκει στον όμιλο των Παραπολιτικών και έλαβε 2.480 ευρώ από τη Λίστα + ΦΠΑ), η πρωτοβουλία της κυβέρνησης αφορά την επιδότηση των διαφημίσεων, με στόχο να καταστεί φθηνότερη, με το αντίστοιχο βάρος να μην επιμερίζεται στις εταιρείες, αλλά στο ελληνικό Δημόσιο.
Με τον τρόπο αυτό, η διαφήμιση προς τους τηλεοπτικούς σταθμούς θα εκπίπτει κατά ένα πολύ σημαντικό ποσοστό από τη φορολογία, καθιστώντας την ελκυστική.
Το δεύτερο μέτρο που εξετάζεται είναι η αύξηση του ποσού επιδότησης για την προώθηση ελληνικών σειρών από το ΕΚΟΜΕ, έως και στο 40% του επιλεγμένου προϋπολογισμού, από 35% που ίσχυε μέχρι πρότινος, ενώ θα λαμ-βάνουν επιδότηση και σειρές με κόστος άνω των 15.000 ευρώ το επεισόδιο, από 30.000 ευρώ που προέβλεπε ο προηγούμενος νόμος.
Παράλληλα, προβλέπεται ότι για τη χρήση του 2020 οι σταθμοί δεν θα πληρώσουν το ετήσιο ενοίκιο της άδειας αξίας 3,5 εκατ. ευρώ (σύνολο 21 εκατ.ευρώ για τους έξι σταθμούς εθνικής εμβέλειας), το οποίο όμως θα επιμερισθεί στην επόμενη τηλεοπτική σεζόν.