Ο Δήμος Πατρέων ίδρυσε γραφείο εξυπηρέτησης ΑμεΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Ο Δήμος Πατρέων ίδρυσε γραφείο εξυπηρέτησης ΑμεΑ

SHARE THIS

Συνεχίζοντας την χάραξη κοινωνικών κι συμπεριληπτικών πολιτικών, ο Κοινωνικός Οργανισμός του Δήμου Πατρέων ίδρυσε γραφείο εξυπηρέτησης ΑμεΑ.

Στην ανακοίνωσή του Δήμου, επισημαίνεται ότι πρόκειται για μια καινοτόμο δράση, η οποία θα δώσει νέες διεξόδους σε μια σημαντική μερίδα συμπολιτών μας λειτουργώντας ως κέντρο πληροφόρησης και παραπομπής σε αρμόδια όργανα, φορείς και υπηρεσίες.

Σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Πατρών τίθεται σε λειτουργία, το επόμενο διάστημα, μια πρωτοποριακή διαδικτυακή πλατφόρμα καταγραφής ΑμεΑ μέσω συλλόγων, κοινωνικών υπηρεσιών του Δήμου αλλά και με δυνατότητα αυτό- εγγραφής (SAFEAMEA) με σκοπό να ενημερώνει τις αρμόδιες υπηρεσίες σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης. Με νέα ανακοίνωση θα διευκρινίζονται οι διαδικασίες καταχώρησης-καταγραφής.

Επιπροσθέτως θα ληφθεί ιδιαίτερη μέριμνα για την εξυπηρέτηση ατόμων με αναπηρία(ΑμεΑ), όπου θα παρέχεται δωρεάν μετακίνηση με ειδικό όχημα, σε όσους δεν μπορούν να εξυπηρετηθούν από τα συμβατικά οχήματα των αστικών συγκοινωνιών και θα αφορά μετακινήσεις υγειονομικού ενδιαφέροντος. Η δράση αυτή βρίσκεται σε επίπεδο προγραμματισμού, ανάδειξης, διερεύνησης των αναγκών.

Το Γραφείο Εξυπηρέτησης Ατόμων με Αναπηρία αρχίζει την λειτουργία του την ΔΕΥΤΕΡΑ 25 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ στην «Αγορά Αργύρη». Οι δημότες που επιθυμούν να εξυπηρετηθούν μπορούν να απευθύνονται στην ηλεκτρονική διεύθυνση kodip.grafeioamea@gmail.comκαι στο τηλέφωνο 2610433210 κατά τις εργάσιμες μέρες και ώρες.

Exit mobile version