Ο Κυριάκος Μητσοτάκης τελικά έχει funclub στην Ουαγκαντουγκού, εξού και τα likes!
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης τελικά έχει funclub στην Ουαγκαντουγκού, εξού και τα likes!

SHARE THIS

Μετά τις οργισμένες αντιδράσεις στα social media του πρωθυπουργού, οι διαχειριστές των σελίδων του, επιστράτευσαν νέους τρόπους για αποδοχή!

«Τι κοινό έχει ο Hawrw από το Ιράκ, ο Chi από το Λάγος, ο Klodian από το Ελμπασάν, ο Mirshad από το Αζερμπαϊτζάν, ο Genci από την Αλβανία, ο Muhammad από το Καράτσι του Πακιστάν, η Riste από τη Βόρεια Μακεδονία, ο Baba από τη Φρανκφούρτη, ο Esoteric Nous από την Ισπανία, ο Yassine από την Κασαμπλάνκα, ο Kazi από το Λακσμιπούρ του Σιταγκόνγκ του Μπαγκλαντές και ο Martine από το Ουαγκαντουγκού; Είναι όλοι οπαδοί του Κυριάκου Μητσοτάκη και το αποδεικνύουν με το like τους στις πρόσφατες αναρτήσεις του πρωθυπουργού» σημειώνει σε ρεπορτάζ του στο ThePressProject o Μηνάς Κωνσταντίνου.

Κάποιες ώρες μετά το δημοσίευμα της «Καθημερινής» που στα σοβαρά έκανε για «οργανωμένο σχέδιο “επίθεσης”» που «γίνεται τις τελευταίες ημέρες στα social media του πρωθυπουργού», σημειώνοντας «ότι υπήρχε ανάρτηση με 80.000 αντιδράσεις, εκ των οποίων 60.000 ήταν dislike!», με αποτέλεσμα «το επιτελείο του πρωθυπουργού να διακόψει προσώρας τις αναρτήσεις, καθώς οι λογαριασμοί του δεν κινήθηκαν για δύο μέρες», ακολούθησε ένα ακόμη, άκρως αποκαλυπτικό ρεπορτάζ για το τι συμβαίνει στα social media του πρωθυπουργού, με το twitter να οργιάζει.

Στον αντίποδα των χιλιάδων αρνητικών αντιδράσεων, οι θετικές αντιδράσεις χρηστών προέρχονται στη συντριπτική πλειοψηφία τους από προφίλ «αλλοδαπών Likes», τα οποία είτε έχουν κλειδωμένο προφίλ, είτε από τα προφίλ τους δεν προκύπτει κανένας δεσμός με την Ελλάδα.

Επίσης, αρκετοί από αυτούς αναφέρουν μεν ως τόπο κατοικίας την Ελλάδα, χωρίς όμως κανένα άλλο ελληνικό «ίχνος» από φίλους, φωτογραφίες ή αναρτήσεις, με επίσης αρκετούς να εμφανίζονται εργαζόμενοι σε κάποιο «Application», σε κάποια εφαρμογή, του Facebook ή άλλης εταιρείας.

Βέβαια, δεν παραγνωρίζεται ότι ένας μεγάλος ηγέτης του μεγέθους του Κ. Μητσοτάκη είναι πολύ πιθανό πως είναι σε θέση να αγγίξει ακροατήρια πολύ μεγαλύτερα από το στενό της πατρίδας του.

Όπως σημειώνεται στο ρεπορτάζ:

Εάν πράγματι ο Έλληνας πρωθυπουργός καταφέρνει να συγκινήσει τόσο μεγάλα ακροατήρια, ανθρώπους από τόσες διαφορετικές χώρες, ανθρώπους που μπορεί να μην γνωρίζουν ούτε ελληνικά ούτε και αγγλικά, τότε αυτό είναι ένα γεγονός που αξίζει προσοχής και ειδικής μνείας. Δεν θα έπρεπε να μείνει κρυφό. Εάν όντως συμβαίνει κάτι τέτοιο, θα πρέπει το επικοινωνιακό επιτελείο του πρωθυπουργού να εκδώσει μία πανηγυρική ανακοίνωση με την οποία να ενημερώνει τους πολίτες για την πρωτοφανή αυτή απήχηση.

Εάν, ωστόσο, η απήχηση αυτή είναι αποτέλεσμα των δεκάδων χιλιάδων ευρώ που εμφανίζονται να έχουν δαπανήσει οι δεκατέσσερις (14) διαχειριστές της σελίδας του Κ. Μητσοτάκη στο Facebook, είναι μάλλον κάτι που επίσης χρήζει επίσημης τοποθέτησης. Είναι γνωστό πως στις τελευταίες ευρωεκλογές του 2019, η Νέα Δημοκρατία κατάφερε να βγει πρωταθλήτρια στις διαφημιστικές δαπάνες σε Google και Youtube ανάμεσα σε όλα τα ευρωπαϊκά κόμματα πλην βρετανικών, ενώ χαρακτηριστικό είναι το γεγονός πως και στις εκλογές του Ιουλίου που ακολούθησαν, οι διαφημίσεις του κόμματος του Κ. Μητσοτάκη υπήρχαν σε κάθε πιθανό και απίθανο σημείο στο διαδίκτυο. Μία επιτυχία που πιστώνεται κατά βάση στον επικεφαλής της ψηφιακής προεκλογικής καμπάνιας εκείνης της χρονιάς, και σημερινό διάδοχο του Στέλιου Πέτσα αναφορικά με τις αρμοδιότητες για τα μέσα ενημέρωσης, Θοδωρή Λιβάνιου.

Γι’ αυτό και θα ήταν καλό να απαντήσει το επικοινωνιακό του επιτελείο: Δέχεται το προφίλ του πρωθυπουργού επίθεση φιλίας από όλα τα μέρη του πλανήτη; Ή πληρώνει ο πρωθυπουργός για να εμφανίζονται οι αναρτήσεις του ως αρεστές σε περισσότερο κόσμο;

Exit mobile version