O τουρισμός βούλιαξε και ο Θεοχάρης νιώθει «δικαίωση»
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

O τουρισμός βούλιαξε και ο Θεοχάρης νιώθει «δικαίωση»

SHARE THIS
 «Ψήφο εμπιστοσύνης» της αγοράς τουρισμού προς την Ελλάδα, είδε ο ο Χ. Θεοχάρης φέτος  σε συνέντευξη που παραχώρησε στο ΑΠΕ ΜΠΕ, παρά το γεγονός ότι τα έσοδα του τουρισμού έπεσαν κατά 86.3%  σύμφωνα με στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδας (ΤτΕ).
Ειδικότερα, τα έσοδα από τον τουρισμό βρέθηκαν στα 1,255 δισεκατομμυρίων ευρώ έναντι 9,16 δισεκατομμυρίων που ήταν το αντίστοιχο διάστημα του 2019.
Παρόλα, αυτά ο ευτυχή υπ. Τουρισμού δηλώνει: «Νιώθουμε δικαίωση. Δεδομένων των συνθηκών και ότι ξεκινήσαμε από το μηδέν, με στόχο τον έναν τουρίστα και το ένα ευρώ, μπορώ σήμερα να πω ότι τα καταφέραμε. Και αυτό είναι η βάση μας για την επόμενη ημέρα, όταν θα έχει κοπάσει η υγειονομική καταιγίδα».
Συμπλήρωσε δε, πως «η τουριστική αγορά έδωσε ψήφο εμπιστοσύνης στην Ελλάδα. Η χώρα μας ήταν ένας από τους δημοφιλέστερους προορισμός για όσους επέλεξαν να ταξιδέψουν και να πάνε διακοπές. Για παράδειγμα η ΤUI ανακοίνωσε ότι ήταν ο πιο δημοφιλής προορισμός της. Δεύτερον, το brand και η καλή φήμη που διαμορφώθηκε κατά την πρώτη φάση της πανδημίας, όχι μόνο διατηρήθηκε, αλλά και ενισχύθηκε κατά την τουριστική περίοδο.
Η Ελλάδα προσέφερε στους επισκέπτες μοναδικές ταξιδιωτικές εμπειρίες παρέχοντάς τους ταυτόχρονα το αίσθημα της ασφάλειας που ήταν πολύ καθοριστικό εν μέσω μιας τέτοιας κρίσης. Ποιος δε θυμάται τους Βρετανούς τουρίστες να δηλώνουν ότι στην Ελλάδα αισθάνονται πιο ασφαλείς σε σχέση με τη χώρα τους; Τρίτον, είχαμε υποδειγματική εφαρμογή των υγειονομικών πρωτοκόλλων. Οι άνθρωποι του τουρισμού βοήθησαν πολύ ώστε η ασφάλεια που είχε τεθεί ως προτεραιότητα για επισκέπτες, εργαζόμενους και κατοίκους, να εξασφαλιστεί και όλοι όσοι ήρθαν στη χώρα μας επέστρεψαν στις πατρίδες τους υγιείς χωρίς μια στιγμή να αισθανθούν φόβο ή ανασφάλεια. Το δίμηνο Ιουλίου-Αυγούστο».
Ερωτηθείς για την επόμενη χρονιά ο Χ. Θεοχάρης τόνισε:  «Θα κινηθούμε σε δύο άξονες. Ο πρώτος είναι ο ουσιαστικός μετασχηματισμός της προβολής της χώρας. Υπάρχουν καμπάνιες που «τρέχουν» αυτή την περίοδο και ταυτόχρονα προετοιμαζόμαστε για το 2021. Λαμβάνοντας πάντα υπόψη τις εξελίξεις με την πανδημία. Ο δεύτερος άξονας σχετίζεται με τον συνολικό χαρακτήρα και την ποιοτική αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος.
Παραμένοντας πιστοί στον στρατηγικό σχεδιασμό για ουσιαστική βελτίωση των τουριστικών υπηρεσιών, έχουμε θέσει σε απόλυτη προτεραιότητα την εκτέλεση έργων όπως πχ η ποιοτική αναβάθμιση των τουριστικών καταλυμάτων με προδιαγραφές αειφορίας, προστασίας του φυσικού περιβάλλοντος και προσβασιμότητας, ο εκσυγχρονισμός εκατοντάδων τουριστικών λιμένων, η καλλιέργεια νέων μορφών τουρισμού κ.λπ.
Ταυτόχρονα όμως επενδύουμε σε μια ουσιαστική, μεταρρυθμιστική τομή της επαγγελματικής εκπαίδευσης για τα μελλοντικά στελέχη, για τους Έλληνες εκείνους οι οποίοι θα υποδέχονται πρώτοι κάθε επισκέπτη ο οποίος φτάνει στην πατρίδα μας. Το στοίχημα της επόμενης χρονιάς πρέπει να είναι η εστίαση στην ποιότητα. Με έργα από το Ταμείο Ανάκαμψης, σε σχέση με τη βιωσιμότητα, με τα ψηφιακά, με καταρτίσεις, με συνεχή προβολή της χώρας, με πρωτοβουλίες για υιοθέτηση κοινών ευρωπαϊκών πρωτοκόλλων, το 2021 μπορεί να είναι και θα είναι η απαρχής της επόμενης μέρας».
Exit mobile version