
Πρόσωπα του στενού οικογενειακού περιβάλλοντος ασθενούς που νοσηλεύεται στο νοσοκομείο «Σωτηρία» μιλούν στο rosa.gr και καταγγέλουν την πρακτική των υπηρεσιών του νοσοκομείου να μην ενημερώνουν για την εξέλιξη της πορείας του ασθενούς, σε ποια κλίνικη βρίσκεται και εάν έχει νοσήσει ή όχι από τον κορονοϊό.
Σύμφωνα με την καταγγελία, χθες (Δευτέρα, 19 Οκτωβρίου) αργά το βράδυ διακομίσθηκε στο νοσοκομείο «Σωτηρία» ασθενής με συμπτώματα κορονοϊού. Η ασθενής πάσχει από σοβαρά υποκείμενα νοσήματα, για τα οποία είναι ενήμερο το νοσοκομείο, με σχετικό έγγραφο του ιατρού της.
Δώδεκα ώρες (!) μετά την διακομιδή με ασθενοφόρο στο νοσοκομείο, πρόσωπα του στενού οικογενειακού περιβάλλοντος της ασθενούς καταγγέλουν ότι δεν έχουν ακόμη ενημερωθεί σε ποια κλινική νοσηλεύεται η ασθενής, εάν έχει νοσήσει ή όχι από τον κορονοϊό.
«Έχουμε κάνει όλες τις απαραίτητες ενέργεις για να ενημερωθούμε, σεβόμενοι και την κρισιμότητα της κατάστασης στα νοσοκομεία και τον φόρτο εργασίας του ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού, ωστόσο αυτό που συμβαίνει μας ανησυχεί και μας προβληματίζει. Είναι αδιανότητο αυτό που αντιμετωπίζουμε, δεν μπορούμε να μάθουμε τι συμβαίνει με τον άνθρωπό μας», δηλώνουν στο rosa.gr οι καταγγέλοντες, προσθέτοντας πως η «η μόνιμη επωδός του προσωπικού είναι πως ‘δεν γνωρίζουμε‘, πως ‘τέτοιες πληροφορίες αφορούν προσωπικά δεδομένα (!)‘ και πως ‘αυτές είναι οι εντολές του Υπουργείου’».
Το περιστατικό δεν είναι μεμονωμένο, καθώς συχνά είναι τα φαινόμενα προβληματικής επικοινωνίας του προσωπικού νοσοκομείων με το οικογενειακό περιβάλλον και άλλων ασθενών, ακόμη και για την πιο στοιχειώδη ενημέρωση.