Τηλεκπαίδευση: Για τους μαθητές στα δημόσια σχολεία φιάσκο, στα ιδιωτικά «κανονικά μάθημα»
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Τηλεκπαίδευση: Για τους μαθητές στα δημόσια σχολεία φιάσκο, στα ιδιωτικά «κανονικά μάθημα»

SHARE THIS

Να διευρύνει τις ανισότητες υπέρ των ιδιωτικών σχολείων κατάφερε για ακόμη μία φορά η υπουργός παιδείας Νίκη Κεραμέως καθώς το φιάσκο με την τηλεκπαίδευση επηρεάζει μόνο τα δημόσια σχολεία και το 94% των μαθητών που φοιτούν σε αυτά, ενώ στη συντριπτική πλειοψηφία των ιδιωτικών σχολείων, γίνεται κανονικά μάθημα!
Μπορεί και τα δημόσια και τα ιδιωτικά σχολεία να είχαν χθες την πρεμιέρα της τηλεκπαίδευσης, ωστόσο δεν ήταν ίδια η έκβασή της. Τα ιδιωτικά σχολεία, σε αντίθεση με τα δημόσια, δεν έχασαν την πρώτη μέρα της τηλεκπαίδευσης. Κι αυτό γιατί είτε χρησιμοποιούν άλλες πλατφόρμες, είτε έχουν φροντίσει να έχουν συνάψει συμφωνία και με δεύτερη πλατφόρμα έκτος της WEBEX που παρέχει το δημόσιο, ώστε να μεταφέρουν τους μαθητές σε περίπτωση τεχνικού προβλήματος.
Το υπουργείο Παιδείας ωστόσο δεν μερίμνησε να κάνει το ίδιο, επιβεβαιώνοντας μάλλον όσους κατηγορούν την υπουργό Παιδείας για ταξική μεροληψία.
Το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο ενημέρωνε τα σχολεία για τις περιορισμένες δυνατότητες λειτουργίας της πλατφόρμας σύγχρονης τηλε-εκπαίδευσης (webex) σε σχέση με τις ταχύτητες του Internet, άρα ήταν γνωστό ότι κατά πάσα πιθανότητα θα προκύψει πρόβλημα.

ΟΙΕΛΕ: Μεγάλοι χαμένοι το 94% των μαθητών που φοιτούν στα δημόσια σχολεία

«Μεγάλοι χαμένοι, είναι το 94% των μαθητών που φοιτούν στα δημόσια σχολεία, καθώς η συντριπτική πλειονότητα των ιδιωτικών σχολείων χρησιμοποιούν άλλες πλατφόρμες, αλλά ακόμη κι αυτά που χρησιμοποιούσαν την πλατφόρμα του Υπουργείου, την άλλαξαν μέσα στην ημέρα» καταγγέλλει η Ομοσπονδία Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ελλάδας.
«Η πολιτική στήριξης της ιδιωτικής εκπαίδευσης έναντι του δημόσιου σχολείου συνεχίζεται ακάθεκτη. Από την προχειρότητα, την έλλειψη ενδιαφέροντος, την εγκατάλειψη της δημόσιας εκπαίδευσης, μεγάλος κερδισμένος είναι η ιδιωτική πρωτοβουλία.» προσθέτει η ΟΙΕΛΕ για το νέο φιάσκο του υπουργείου Παιδείας με την τηλεκπαίδευση

Ανακοίνωση – καταγγελία της ΟΙΕΛΕ:

Η πολιτική στήριξης της ιδιωτικής εκπαίδευσης έναντι του δημόσιου σχολείου συνεχίζεται ακάθεκτη. Από την προχειρότητα, την έλλειψη ενδιαφέροντος, την εγκατάλειψη της δημόσιας εκπαίδευσης, μεγάλος κερδισμένος είναι η ιδιωτική πρωτοβουλία.
Ένα από τα χαρακτηριστικότερα παραδείγματα της αντίληψης αυτής της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου ήταν το σημερινό φιάσκο μεγατόνων με την τηλεκπαίδευση. Αν και είχε 8 μήνες δυνατότητας προετοιμασίας για το ενδεχόμενο ενός νέου lockdown, σήμερα, πρώτη ημέρα εφαρμογής τηλεδιάσκεψης στα σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, το σύστημα κατέρρευσε με αποτέλεσμα να διακοπεί η διδασκαλία. Μεγάλοι χαμένοι, το 94% των μαθητών που φοιτούν στα δημόσια σχολεία, καθώς η συντριπτική πλειονότητα των ιδιωτικών σχολείων χρησιμοποιούν άλλες πλατφόρμες, αλλά ακόμη κι αυτά που χρησιμοποιούσαν την πλατφόρμα του Υπουργείου, την άλλαξαν μέσα στην ημέρα! Βέβαια, εδώ το μέγα ερώτημα που προκύπτει εδώ είναι, εάν τα ιδιωτικά σχολεία έχουν «παραμετροποιήσει» ή έχουν προλάβει να παραμετροποιήσουν, όπως προβλέπει η απόφαση, την επιλεγείσα πλατφόρμα, ώστε να είναι συμμορφωμένα με τον GDPR…
Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες της Ομοσπονδίας, σε ερωτήσεις δημοσιογράφων για τη σημερινή ντροπιαστική εικόνα στην εκπαίδευση, εκπρόσωποι του Υπουργείου ρίχνουν την ευθύνη στην εταιρεία Cisco-Webex. Η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας είναι πλέον υποχρεωμένη, μετά το σημερινό φιάσκο, να δώσει στη δημοσιότητα τη σύμβαση με την εν λόγω εταιρεία και τους όρους της συμφωνίας. Η ελληνική κοινωνία δικαιούται να πληροφορηθεί με κάθε λεπτομέρεια τις ενέργειες της ελληνικής κυβέρνησης για να λάβουν εκπαίδευση τα παιδιά της σε συνθήκες έκτακτης ανάγκης.
Επίσης, το Υπουργείο Παιδείας οφείλει να δώσει την απάντηση που έχει ζητηθεί με τρίμηνη προθεσμία από την Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα για να μάθουμε επιτέλους πώς προστατεύει η συντεταγμένη πολιτεία τη διαρροή προσωπικών δεδομένων εκατοντάδων χιλιάδων μαθητών, γονέων και εκπαιδευτικών…

Ερμηνεία των διατάξεων της ΚΥΑ για την τηλεκπαίδευση

Μετά από αίτημα πολλών συναδέλφων, το Προεδρείο της ΟΙΕΛΕ σε συνεργασία με το νομικό μας επιτελείο δημοσιεύει ένα σύντομο ερμηνευτικό σημείωμα των διατάξεων της υπ’αριθμ. Δ1α/Γ.Π.οικ.: 71342/6-11-2020 ΚΥΑ που εξεδόθη την Παρασκευή και περιλαμβάνει ρυθμίσεις για την εκπαίδευση.
Με την εν λόγω ΚΥΑ ανεστάλη η δια ζώσης εκπαιδευτική λειτουργία για ιδιωτικά σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, Φροντιστήρια, δομές μελέτης, κέντρα ξένων γλωσσών από τις 7-11-2020 έως τις 06.00 της 30-11-2020. Με βάση την ανακοίνωση του Υπουργείου Παιδείας, οι δομές αυτές θα μπορούν να λειτουργούν μόνο μέσω τηλεκπαίδευσης.

Η σύμβαση Δημοσίου – «CISCO HELLAS Α.Ε.» δεν υπάρχει αναρτημένη στη Διαύγεια

Την άμεση κατάθεση μέσα στη Βουλή της σύμβασης μεταξύ του ελληνικού Δημοσίου και της εταιρείας “Cisco Hellas A.E.” για το σύστημα της τηλε-εκπαίδευσης ζήτησε από την Υπουργό Παιδείας κ. Νίκη Κεραμέως. με Αίτηση Κατάθεσης Εγγράφου, η Χαρά Κεφαλίδου βουλευτής Δράμας και τομεάρχης Παιδείας, και συνυπέγραψαν βουλευτές του Κινήματος Αλλαγής.
Οι βουλευτές κάνουν λόγο για «πανηγυρική διάψευση των δηλώσεων ετοιμότητας της κυβέρνησης», ενώ παρατηρούν πως παρά το γεγονός ότι έχουν παρέλθει αρκετοί μήνες μετά την υπογραφή της σχετικής σύμβασης, αλλά και την πρόσφατη τροποποίησή της, η σύμβαση του Ελληνικού Δημοσίου με την εταιρεία «CISCO HELLAS Α.Ε.» δεν έχει μέχρι σήμερα αναρτηθεί στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ.

Exit mobile version