Αποκάλυψη για Τέμπη: Μονταζιέρα στη συνομιλία του σταθμάρχη με το μηχανοδηγό;
ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΤΖΕΚΑΣ /EUROKINISSI / ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Αποκάλυψη για Τέμπη: Μονταζιέρα στη συνομιλία του σταθμάρχη με το μηχανοδηγό;

SHARE THIS

Ένα σοκαριστικό δημοσίευμα που φέρεται να επιβεβαιώνει αυτό που κατήγγειλαν οι μηχανοδηγοί από τις πρώτες ημέρες μετά την τραγωδία.

Πολύ σοβαρά ερωτήματα προκαλεί το ρεπορτάζ της κυριακάτικης εφημερίδας «Βήμα», σύμφωνα με το οποίο, έγινε κρατική αλλοίωση με συρραφή στις συνομιλίες των υπαλλήλων του ΟΣΕ που είδαν το φως της δημοσιότητας τις πρώτες ώρες μετά την πολύνεκρη σιδηροδρομική τραγωδία στα Τέμπη.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα έγγραφα αποδεικνύουν ότι οι συνομιλίες, οι οποίες ξεριζώθηκαν από το σύστημα καταγραφών παράνομα και πρόωρα, αποκαλύπτουν ότι έγινε μοντάζ για την ενίσχυση του επιχειρήματος περί ανθρώπινου λάθους…

Ειδικότερα, η περιβόητη συνομιλία σταθμάρχη με μηχανοδηγό που δόθηκε στη δημοσιότητα μια μόλις ημέρα μετά από τη σύγκρουση των δύο τρένων και φέρεται να δείχνει την εντολή αναχώρησης του μοιραίου τρένου προς τη λάθος πορεία, δεν αφορούσε την αμαξοστοιχία που ενεπλάκη στο δυστύχημα, αλλά εκείνη τοπικού συρμού που κινήθηκε κανονικά και δεν είχε καμία εμπλοκή.

Τι αποκαλύπτει το Βήμα για τις συνομιλίες τη μοιραία νύχτα

«Βασίλη, φεύγω;». «Φεύγεις, φεύγεις». Ήταν μόλις λίγες ώρες μετά τη σύγκρουση των δύο αμαξοστοιχιών στα Τέμπη όταν δημοσιοποιήθηκαν τα ηχητικά αρχεία με τις συνομιλίες του σταθμάρχη της Λάρισας.

Όπως αποκαλύπτει «Το Βήμα», ο μηχανοδηγός που απευθύνθηκε στον «Βασίλη» για να λάβει το «πράσινο φως» της αναχώρησης δεν ήταν εκείνος της μοιραίας αμαξοστοιχίας, όπως είχε υποστηριχθεί τότε, αλλά ενός τοπικού δρομολογίου. Ποιος κρύβεται πίσω από το μοντάζ των συνομιλιών του σταθμάρχη και ποιος μπορεί να ήταν ο σκοπός της συρραφής των δύο διαφορετικών συνομιλιών πέρα από την ενίσχυση του επιχειρήματος περί ανθρώπινου λάθους…

Αυτή η αποκάλυψη επιβεβαιώνει τα όσα είχε καταγγείλει ο τότε Πρόεδρος των μηχανοδηγών, Κώστας Γενιδούνια. Τότε ο κ. Γενιδούνιας δήλωνε «ακούγεται από χθες το βράδυ, πως ο μακαρίτης συνάδερφός μας είχε προσπαθήσει να επικοινωνήσει και τηλεφωνικά με τους μεγάλους μηχανοδηγούς στην περιοχή. Εάν αυτό ισχύει, για εμένα σημαίνει πως έχει κάνει και άλλη προσπάθεια να επικοινωνήσει με τον σταθμάρχη, αφού είχε φύγει από τη Λάρισα». Εδώ έχουμε κανονική “κοπτοραπτική” στα ηχητικά που έχουν δοθεί στη δημοσιότητα. Ο μοναδικός που έχει αυτά τα ηχητικά, είτε στο GSMR που κάνει την επικοινωνία μεταξύ των σταθμαρχών, είτε την ώρα που φεύγει το τρένο από τη Λάρισα, είναι ο ΟΣΕ. Είναι δυνατόν 8 με 10 ώρες μετά το τραγικό δυστύχημα να υπάρχει συνομιλία σταθμάρχη – μηχανοδηγού, που αποτελεί αντικείμενο προανακριτικής έρευνας, στο Youtube;».

Τι ανέφερε ο δημοσιογράφος Βασίλης Λαμπρόπουλος

Μιλώντας το βράδυ του Σαββάτου (23/03) στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Mega, ο Βασίλης Λαμπρόπουλος που υπογράφει το αποκαλυπτικό ρεπορτάζ έκανε λόγο για κρατική αλλοίωση με μοντάζ των συνομιλιών υπαλλήλων του ΟΣΕ, οι οποίες μάλιστα ξεριζώθηκαν παράνομα.

Exit mobile version