Με 24ωρη απεργία και καταγγελία στη ΡΑΣ απαντούν οι μηχανοδηγοί στον ΟΣΕ
EUROKINISSI/ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ ΤΑΤΙΑΝΑ ΜΠΟΛΑΡΗ
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Με 24ωρη απεργία και καταγγελία στη ΡΑΣ απαντούν οι μηχανοδηγοί στον ΟΣΕ

SHARE THIS

24ωρη κινητοποίηση αποφάσισαν έπειτα από συνέλευση οι μηχανοδηγοί, ενώ η καταγγελία στη ΡΑΣ αφορά ασαφείς οδηγίες του ΟΣΕ σε μηχανοδηγό.

Σε 24ωρη απεργία προχωρούν την Τρίτη 30 Μαΐου οι μηχανοδηγοί του ΟΣΕ, διαμαρτυρόμενοι για τα σοβαρά προβλήματα που συνεχίζουν να υπάρχουν στο σιδηροδρομικό δίκτυο.

Υπενθυμίζεται ότι ο πρόεδρος των μηχανοδηγών Κώστας Γενηδούνιας, κατήγγειλε νωρίτερα σήμερα (15/5) ότι την πρώτη ημέρα επανεκκίνησης των συρμών τους ενημέρωσαν ότι θα υπάρχει μονή γραμμή μεταξύ Λάρισας-Πλατέως. «Δηλαδή θα κινούμαστε σε μονή γραμμή 130 χιλιομέτρων, γιατί ο σταθμός Λιτοχώρου -που εργάζεται- δεν έχει κλειδούχο».

Μετά την καταγγελία για την μονή γραμμή 130 χλμ. από Λάρισα έως Πλατύ Θεσσαλονίκης, ο κ. Γενηδούνιας αναφέρει σε νέα ανάρτησή του, ότι η απάντηση του ΟΣΕ ήταν ότι είχαν «κλειδούχο, αλλά και… βραχυκύκλωμα σε Ραψάνη και Μαυρονερι» για αυτό και η μονή γραμμή, η οποία ωστόσο «αποκαταστάθηκε».

Το ΔΣ των μηχανοδηγών πραγματοποίησε τη Δευτέρα (15/5) έκτακτη συνεδρίαση για το νέο φιάσκο του ΟΣΕ λόγω απουσίας κλειδούχου, με τον κ. Γενηδούνια να τονίζει στην ανάρτησή του ότι «οι επικοινωνίες στην Ειδομένη δεν αποκαταστάθηκαν, τα προβλήματα παραμένουν, το ΔΣ αποφάσισε ομόφωνα 24ωρη κινητοποίηση στις 30/5/23. Γιατί ουσία δεν είναι η επικοινωνία. Έχουν το χρόνο να τα λύσουν».

Συμπληρώνει δε ότι θα γίνει επίσης «καταγγελία στην ΡΑΣ για ασαφείς οδηγίες που δόθηκαν σήμερα από τον ΟΣΕ σε μηχανοδηγο, θα αναζητηθεί Πραγματογνωμονας για τις ταχύτητες των 140 όπου δεν λειτουργούν τηλεδιοίκηση και Φωτοσήματα (τις απορρίπτουμε), τεχνικός ασφαλείας για τις εγκαταστάσεις. Δράσεις για προγράμματα εργασίας κλπ».

Exit mobile version