Ο πελάτης δεν έχει πάντα δίκιο: Σερβιτόρα πληρώθηκε όλο το τραπέζι γιατί ήταν αγενείς οι πελάτες
ΚΟΣΜΟΣ

Ο πελάτης δεν έχει πάντα δίκιο: Σερβιτόρα πληρώθηκε όλο το τραπέζι γιατί ήταν αγενείς οι πελάτες

SHARE THIS

Όχι ο πελάτης δεν έχει πάντα δίκιο και το αυτονόητο δεν είναι πια συχνό. Ωστόσο, ο chef Lee Skeet, ο οποίος είναι ιδιοκτήτης τoυ εστιατορίου Cora, απέδειξε ότι ενίοτε υπάρχουν και εργασιακά περιβάλλοντα που δεν γίνεται ανεκτή η αγένεια σε βάρος των εργαζομένων.

Όταν είδε την σερβιτόρα αναστατωμένη, καθώς πελάτες της είχαν φερθεί υποτιμητικά σε βάρος της εκείνος πήγε απευθείας στο τραπέζι τους και τους είπε να μην πατήσουν ποτέ ξανά το πόδι τους στο εστιατόριό του, ενώ τα χρήματα δόθηκαν στην σερβιτόρα, αφού πρώτα επιχείρησε να τους τα επσιτρέψει.

«Είχαμε ένα τραπέζι με έξι άτομα χθες το βράδυ. Έφτασαν αργά και όταν μπήκαν μέσα δεν ήταν πολύ καλοί στη συμπεριφορά τους. Ήταν πλούσιοι αλαζόνες» είπε ο Lee και συνέχισε: «Είμαι ευγνώμων για κάθε πελάτη που έχουμε, αλλά αυτοί ήταν απλώς μ@λ@κ#ς από την πρώτη στιγμή.

Εκείνη την ώρα ήμασταν μόνο εγώ και η σερβιτόρα στο εστιατόριο. Είναι πραγματικά σαν κόρη μου επομένως είμαι πολύ προστατευτικός. Όταν ήρθε στεναχωρημένη και μου είπε πως της μίλησαν και ότι ένας από αυτούς την άρπαξε από το χέρι λίγο επιθετικά. Με στενοχώρησε πολύ. Έχω ήδη μια κόρη».

«Μου ανέφερε μερικά πράγματα που συνέβησαν όλη τη νύχτα, για το πώς δεν την σεβάστηκαν και το πώς της μιλούσαν. Πίστευαν πως είναι καλύτεροι από αυτήν. Της μιλούσαν σα να μην ήταν τίποτα. Πριν ακόμα το πρώτο πιάτο είχαν ήδη πιει επτά μπουκάλια κρασί, άρα ήταν πολύ επιθετικοί».

Τέλος, είπε: «Άλλαξα γνώμη για την επιστροφή των χρημάτων. Ό,τι ξόδεψαν θα το δώσω στη σερβιτόρα».

Exit mobile version