Πρώην πρόεδρος στο Δ.Σ. Εθνικού Θεάτρου: Υπήρχαν καταγγελίες κατά Λιγνάδη για «ανάρμοστη συμπεριφορά»
ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ

Πρώην πρόεδρος στο Δ.Σ. Εθνικού Θεάτρου: Υπήρχαν καταγγελίες κατά Λιγνάδη για «ανάρμοστη συμπεριφορά»

SHARE THIS

Ο πρώην πρόεδρος στο Δ.Σ. του Εθνικού Θεάτρου αποκάλυψε ότι δεν είχε ανανεώσει τη σύμβαση του Δημήτρη Λιγνάδη γιατί υπήρχαν καταγγελίες σε βάρος του για «ανάρμοστη συμπεριφορά».

Ο κριτικός θεάτρου και πρώην πρόεδρος του Δ.Σ. του Εθνικού Θεάτρου, Κώστας Γεωργουσόπουλος, με άρθρο του στα «ΝΕΑ Σαββατοκύριακο», ανέφερε πως, επί προεδρίας του, είχε επιλέξει να μην ανανεώσει τη σύμβαση του Δημήτρη Λιγνάδη στο Εθνικό Θέατρο, λόγω καταγγελιών για«ανάρμοστη συμπεριφορά».

 

«Δεν ανανέωσα τη σύμβαση του γιατί από τότε ακούγονταν διάφορα για την συμπεριφορά του. Δεν ήταν η αρμόζουσα απέναντι στους σπουδαστές, κάτι που όπως πληροφορήθηκα είχε συμβεί και στην σχολή του Δελλή (Ίασμος) στην οποία επίσης δίδασκε», έγραφε χαρακτηριστικά ο Κώστας Γεωργουσόπουλος, για να συνεχίσει:

«Το “Αλαλούμ” εξαφάνισε ευαίσθητους νέους από το επάγγελμα ή έχρισε πρωταγωνιστές, εκείνους που με θράσος είχαν την ετοιμότητα να αυτοσχεδιάσουν και, συχνά, να αντεπιτεθούν με τα ίδια μέσα στον έμπειρο! Αν σκεφτεί κανείς πως όλα αυτά θυμίζουν ζούγκλα, θα είναι μέσα στα πράγματα.

Ήταν, όμως, τραυματικά εγκληματική, όταν η, τάχα μου, μυητική διαδικασία ξεκινούσε από τα καμαρίνια, τις πρόβες και τις περίφημες ακροάσεις. Εκεί νέοι ηθοποιοί, ανεξαρτήτως φύλου, υποχρεούντο σε ταπεινώσεις, εξευτελισμούς και βεβαίως- βεβαίως σεξουαλικές προσβολές έως και βιασμούς. Σε αυτή την περίπτωση λειτουργούσε το σύνδρομο της εξουσιαστικής επιβολής, λόγω θέσεως, εργασιακής εξάρτησης, δημοφιλίας και επαγγελματικών προοπτικών, με σύνηθες επακόλουθο ωμούς εκβιασμούς, βιασμούς, ταπεινώσεις».

Τέλος, ο Κώστας Γεωργουσόπουλος, κατέληξε στο εξής:

«Παρ’ όλ’ αυτά, ένας νέος καλλιτέχνης που υφίσταται μια τέτοιου είδους απαξίωση πνευματική, ηθική ή σωματική, διστάζει να διαμαρτυρηθεί δημόσια, διότι φοβάται ότι θα λειτουργήσει μια ιδιότυπη “ομερτά” στον επαγγελματικό χώρο του θεάτρου, όπου τα σχήματα είναι συνεχώς μεταβαλλόμενα κατά τρόπο κυκλικό!»

 

Exit mobile version