Ο Παναθηναϊκός και ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς είναι ξανά μαζί, με τον «Άρχοντα των Δαχτυλιδιών» να επιστρέφει στο «τριφύλλι», ύστερα από 14 χρόνια, όμως είναι… σαν να μην πέρασε μια μέρα, όπως ανέφερε η ΚΑΕ, η οποία ανακοίνωσε με τη σειρά της, μετά τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο, την επάνοδο του κορυφαίου προπονητή στην ιστορία του ευρωπαϊκού μπάσκετ και, φυσικά, των «πρασίνων».
Διαβάστε περισσότερα στο basketa.gr.
