Παιδεία δύο ταχυτήτων
EDITORIAL

Παιδεία δύο ταχυτήτων

SHARE THIS

Πολλά και μαζεμένα είναι μέσα σε ένα χρόνο τα προβλήματα και τα λάθη πολιτικής από την ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας. Τελευταίο περιστατικό η παταγώδης αποτυχία της τηλεκπαίδευσης, με την ψηφιακή πλατφόρμα να μην λειτουργεί για δεύτερη συνεχόμενη μέρα.
Η κα Κεραμέως ωστόσο δεν ζητά συγγνώμη, δεν απολογείται για αυτό το λάθος, για την κάκιστη προετοιμασία που συνεχίζει να αποτελεί εμπόδιο στην εκπαίδευση των παιδιών σε συνθήκες lockdown. Το 94% των μαθητών στα δημόσια σχολεία δεν μπορεί να κάνει μάθημα, αντίθετα το 6% των παιδιών στα ιδιωτικά σχολεία δεν έχει κανένα πρόβλημα, με την τηλεκπαίδευση να λειτουργεί κανονικά. Ήταν πολύ δύσκολο για το Υπ. Παιδείας να έχει έτοιμο εναλλακτικό πρόγραμμα, ένα εφεδρικό σχέδιο για την τηλεκπαίδευση; Ήταν μια πολύ δύσκολη και απαιτητική σκέψη;
Το πρόβλημα όμως περνά και στα χέρια του αρμόδιου Υπουργού Ψηφιακής Διακυβέρνησης, κου Πιερρακάκη. Η πολυθρύλητη «ψηφιακή μεταρρύθμιση» του κράτους, που αποτελούσε κεντρική προτεραιότητα της κυβέρνησης, ένα χρόνο μετά παραμένει κενό γράμμα. Τίποτα δεν έχει γίνει, καμία βελτίωση της απόδοσης των δικτύων δεν έχουμε δει, καμία προετοιμασία για την αντιμετώπιση της σημερινής κατάστασης. Θα μπορούσε να υπάρχει μια δικαιολογία για την κυβέρνηση εάν βρισκόμασταν στο πρώτο lockdown και τα πράγματα ήταν πρωτόγνωρα. Τώρα ποια δικαιολογία υπάρχει; Απλά δεν ενδιαφέρει την πολιτική ηγεσία να φροντίσει τους πολίτες της, δεν υπάρχει αίσθηση πολιτικής ευθύνης.
Το ζήτημα λοιπόν δεν είναι να αποδεικνύεται κάθε φορά ότι η κυβέρνηση έχει τεράστιο πρόβλημα διαχειριστικής ανεπάρκειας. Έχει τεράστιο πρόβλημα και το γνωρίζουμε. Το ζήτημα είναι τι γίνεται από εδώ και πέρα και πως διορθώνεται η κατάσταση.
Τα κόμματα της αντιπολίτευσης έχουν προτάσεις; Και εάν έχουν, γιατί δεν φτάνουν επαρκώς στα αυτιά της κοινωνίας;

Exit mobile version