Μια γυναίκα από τη Θεσσαλονίκη καταγγέλλει σοβαρό περιστατικό ιατρικής αμέλειας, καθώς την υπέβαλλαν σε μαστεκτομή για καρκίνο του μαστού, ο οποίος, όπως διαπιστώθηκε αργότερα, δεν υφίστατο.
Το 2022, μια 56χρονη νοσηλεύτρια έλαβε λανθασμένη διάγνωση καρκίνου του μαστού και υποβλήθηκε σε ολική μαστεκτομή, καθώς και σε αφαίρεση λεμφαδένων. Ωστόσο, αργότερα διαπιστώθηκε πως η διάγνωση ήταν εσφαλμένη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Σύμφωνα με ρεπορτάζ του ΣΚΑΪ, η γυναίκα κατέθεσε αγωγή στο Πρωτοδικείο Θεσσαλονίκης σε βάρος δύο γιατρών και του νοσοκομείου, διεκδικώντας αποζημίωση τόσο για ηθική βλάβη όσο και για τα έξοδα αποκατάστασης.
Μιλώντας στο «Όπου Υπάρχει Ελλάδα», η ίδια αποκάλυψε μεταξύ άλλων πως το ασφαλιστικό σύστημα δεν καλύπτει την αποκατάσταση, καθώς πλέον δεν υπάρχει διάγνωση καρκίνου.
