Θεσσαλονίκη: Της έκαναν μαστεκτομή χωρίς να έχει καρκίνο

Το ασφαλιστικό σύστημα δεν καλύπτει την αποκατάσταση

μαστεκτομή Unsplash
31.03.2026 | 19:43
Διαβάζεται σε 1'
Προσθέστε το Rosa.gr ως προτιμώμενη πηγή στην Google

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Προσθήκη του Rosa.gr στην Google

Μια γυναίκα από τη Θεσσαλονίκη καταγγέλλει σοβαρό περιστατικό ιατρικής αμέλειας, καθώς την υπέβαλλαν σε μαστεκτομή για καρκίνο του μαστού, ο οποίος, όπως διαπιστώθηκε αργότερα, δεν υφίστατο.

Το 2022, μια 56χρονη νοσηλεύτρια έλαβε λανθασμένη διάγνωση καρκίνου του μαστού και υποβλήθηκε σε ολική μαστεκτομή, καθώς και σε αφαίρεση λεμφαδένων. Ωστόσο, αργότερα διαπιστώθηκε πως η διάγνωση ήταν εσφαλμένη.

Σύμφωνα με ρεπορτάζ του ΣΚΑΪ, η γυναίκα κατέθεσε αγωγή στο Πρωτοδικείο Θεσσαλονίκης σε βάρος δύο γιατρών και του νοσοκομείου, διεκδικώντας αποζημίωση τόσο για ηθική βλάβη όσο και για τα έξοδα αποκατάστασης.

Μιλώντας στο «Όπου Υπάρχει Ελλάδα», η ίδια αποκάλυψε μεταξύ άλλων πως το ασφαλιστικό σύστημα δεν καλύπτει την αποκατάσταση, καθώς πλέον δεν υπάρχει διάγνωση καρκίνου.