Σωματείο Εργαζομένων Ελληνικού στη ROSA: Μία εβδομάδα μετά τον θάνατο του συναδέλφου μας, έχουμε νέο εργατικό ατύχημα (Video)

«Δεν μπορεί άλλο οι χώροι δουλειάς να γίνονται αρένες θανάτου, μια τεράστια κοιλάδα των Τεμπών», καταγγέλλει το σωματείο, σε δήλωσή του στη ROSA – Βίντεο του Νικόλα Γεωργίου

Νικόλας Γεωργίου/ ROSA
11.12.2025 | 17:32
Διαβάζεται σε 2'
Προσθέστε το Rosa.gr ως προτιμώμενη πηγή στην Google

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Προσθήκη του Rosa.gr στην Google

Νέο εργατικό ατύχημα σημειώθηκε σε εργοτάξιο του Ελληνικού, μόλις μία εβδομάδα μετά τον τραγικό θάνατο του 27χρονου εργαζόμενου στο ίδιο εργοτάξιο.

«Δεν έχει περάσει ούτε βδομάδα που θρηνήσαμε τον συνάδελφό μας τον μετανάστη και έχουμε νέο εργατικό ατύχημα στο ίδιο εργοτάξιο, στην εγκληματική επένδυση του Ελληνικού. Φτάνει! Ως εδώ!», δηλώνουν στη ROSA μέλη του Σωματείου Εργαζομένων Ελληνικού.

Και συνεχίζουν: «Δεν μπορεί άλλο να σακατευόμαστε για τα κέρδη και να θησαυρίζουν είτε ο Λάτσης, είτε ο Μυτηλιναίος τώρα είτε οποιοδήποτε άλλο παράσιτο και κατασκευαστική εταιρεία, η οποία μας βλέπει ως αναλώσιμους. Φτάνει ως εδώ! Δεν μπορεί άλλο οι χώροι δουλειάς να γίνονται αρένες θανάτου, μια τεράστια κοιλάδα των Τεμπών».

Νικόλας Γεωργίου/ ROSA

Το σωματείο καλεί τους εργαζομένους στα εργοτάξια του Ελληνικού να διεκδικήσουν μέτρα ούτως ώστε να καταστεί το εργασιακό τους περιβάλλον πιο ασφαλές και αξιοπρεπές, καθώς οι τωρινές εργασιακές συνθήκες είναι επικίνδυνες.

«Μαζί με το σωματείο, ακόμα πιο μαζικά ακόμα πιο μαχητικά να διεκδικήσουμε ουσιαστικά μέτρα, 7ωρο, πενθήμερο, 35ωρο. Να διεκδικήσουμε μέτρα ουσιαστικά, σύγχρονα. Δεν φτάνει να λέμε σήμερα ότι ένα μαδέρι, ένα κράνος, μία κουπαστή, ότι προστατεύει. Τώρα, εδώ, να συμβάλλουμε όλοι, ώστε να υπάρξει επιχειρησιακή συλλογική σύμβαση. Το επόμενο διάστημα που θα κλείσει το εργοτάξιο για να γίνει η αυτοψία, να πληρωθούμε κανονικά. Να διεκδικήσουμε όλα τα μεροκάματα, τις μέρες που θα μείνει κλειστό, να πληρωθούν κανονικά. Τώρα όλοι στη μάχη, να υπερασπιστούμε την ίδια τη ζωή μας», τονίζει το Σωματείο Εργαζομένων Ελληνικού..